יוני בסון, צילום באדיבות המשפחה
יוני בסון, צילום באדיבות המשפחה

תפתחו את הלב: יוני בסון מהרצליה זקוק לטיפול מציל חיים

בסון הוא דמות מוכרת בעיר. בן דודו רפאל מספר: "אנחנו מתגייסים לאיסוף כסף, לתת ליוני היקר הזדמנות שמגיעה לו. יוני צריך כסף לטיפולים כדי להילחם במחלה הארורה. כל תרומה תתקבל בברכה"

פורסם בתאריך: 17.2.22 11:14

תפתחו את הלב: יוני בסון תושב הרצליה בן 36, חולה בסרטן וזקוק לתרומות לצורך מימון טיפול רפואי מורכב. בן דודו, רפאל, החליט לעשות מעשה ופתח קמפיין גיוס תרומות במטרה לאסוף כמה שיותר כסף ולתת ליוסי סיכוי להחלים. רפאל שיתף אתמול ברשת כדי להגיע לכלל הציבור: "חברים יקרים, כולם מכירים את יוני בסון בן דודי היקר. את הלב, האכפתיות וכל הטוב שיש ביוני. לצערנו, המזל לא האיר לו פנים בשנים האחרונות. אנחנו מתגייסים לאיסוף כסף, לתת ליוני היקר הזדמנות שמגיעה לו. יוני צריך כסף לטיפולים שמחוץ לסל התרופות כדי להילחם במחלה הארורה. כל תרומה תתקבל בברכה".

בסון חלה לפני כשנה וחצי בסרטן בלשון. בן דודו מתאר מצב רפואי מורכב: "הרופאים נאלצו להוריד כחצי מהלשון כחלק מהטיפול. בינתיים, הסרטן התפשט לצוואר ויוני מאושפז בבית החולים תל השומר. המצב מאוד מסובך. הראש והצוואר מתנפחים, יש בצקות וקרישי דם. הגידול בצוואר גדל מיום ליום, כל פעם מנסים טיפול אחר, זה מאוד מסובך, גם מצבו הנפשי רעוע. כרגע הוא יכול לדבר, אבל בצורה לקויה".

לפני כחמש שנים נפטר אביו של יוני ומשפחתו משוועת לכל תרומה אפשרית כדי להגדיל את סיכויי ההחלמה שלו. נכון להיום בבוקר (רביעי) ובתוך 24 שעות גויס סכום של 20,000 שקלים. "מנסים לגייס כמה שיותר. יש גם ניתוח להשלמת הלשון שעולה הון. אם לא נצליח לגייס סכום גדול, הדרך להחלמה תהיה ארוכה יותר", מדגיש רפי.

יוני בסון בחדר הכושר ובבית החולים, צילומים באדיבות המשפחה

בן הדוד מעיד, כי יוני הוא דמות מוכרת בהרצליה. הוא שיחק במכבי הרצליה כדורגל מגיל 7 ועד גיל 20, עד שנאלץ לפרוש בעקבות ניתוח בשרירי הבטן. אביו היה שוער עבר בהפועל הרצליה. "המצב הכלכלי במשפחתו של יוני בכי רע והוא נאלץ לחיות מקצבה של ביטוח לאומי. אבא שלו נפטר לפני כמה שנים, האמא עזבה את העבודה כדי לטפל בו", הוסיף רפי.

 

 

בין יוני ורפי מתקיים קשר הדוק: "יש בינינו קשר מאוד טוב, הוא בן אדם נפלא, אוהב לעזור. תמיד היה מאוד רגיש ואופטימי והמחלה השפיעה עליו המון. הוא רואה תמונות שלו מלפני המחלה ונשבר לו הלב. הוא מתגעגע לספורט ועכשיו הוא חלש כמו תינוק. תמיד עסק בספורט ובכושר, היה איש של ספורט כל חייו, היה מטורף על כושר, כל יום שעה וחצי במכון כושר, שיחק הרבה טניס וכדורגל. גם הביטחון העצמי שלו נפגע וקשה לו לפתח קשרים עם בנות. הוא היה רגיל לעבוד כל החיים ולא להיות תלוי ב-3,000 שקל של ביטוח לאומי. היה חי את החיים, היום בקושי יכול לקנות פחית קולה. היינו נפגשים המון. אני מתגעגע לצחוק שלו, לאופטימיות. הוא פשוט הפך לשבר כלי".

לתרומות בפייבוקס היכנסו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר