מרכז רפואי מאיר צילום רמי זרנגר
מרכז רפואי מאיר צילום רמי זרנגר

"אתם ארגון מעורר השראה": מאיר עבר בהצלחה את מבדק תו התקן הבינלאומי

חמישה בקרים מרחבי העולם בדקו את הנהלים, ראיינו עובדים, ערכו תצפיות בעשרות מחלקות ויחידות ובחנו את איכות ובטיחות הטיפול אותו מעניק מרכז רפואי מאיר על פי כללים מחמירים וקפדניים ביותר

פורסם בתאריך: 1.2.23 09:16

במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא נערך השבוע מבדק ה-  Joint Commission International,  ה-JCI, לחידוש תו התקן הבינלאומי אותו עבר המרכז הרפואי בהצלחה יוצאת דופן. מדובר במבדק שנועד לשמר רמה מקצועית ובינלאומית של תהליכי עבודה בתחומי איכות ובטיחות הטיפול בחולה ונבחנים בו למעלה מ-1,700 אלמנטים מדידים בתחומי הרפואה, הסיעוד, המינהל, המקצועות הפרא רפואיים, אחזקה ובינוי וכדומה.

במהלך המבדק בדקו חמישה בקרים מרחבי העולם את הנהלים, ראיינו עובדים, ערכו תצפיות בעשרות מחלקות ויחידות ובחנו את איכות ובטיחות הטיפול אותו מעניק מרכז רפואי מאיר על פי כללים מחמירים וקפדניים ביותר. בין התחומים שנבדקו: הטיפול במטופל, שיפור איכות ובטיחות הטיפול, רכש ולוגיסטיקה, מניעת ובקרת זיהומים, ניהול הטיפול התרופתי, ניהול מתקני בית החולים ובטיחותם, אקדמיה ומחקר, כל אלה ועוד מאות היבטים נוספים של העשייה היומיומית במרכז הרפואי.

 

 

במפגש הסיכום הדגישה ד"ר ברנדט טיהאן, ראש צוות הבקרים, את ערכי המצוינות והאיכות הרפואית יוצאי הדופן הבאים לידי ביטוי באופן ניכר בעשייה של הצוותים בכל אחד מאגפי בית החולים. "מנקודת מבט אישית, אני מבקשת לציין שעמדתם בכל הדרישות אשר הצבתי, הצגתם מקצועיות גבוהה ביותר, ואתם ארגון מעורר השראה שמתפקד ברמה גבוהה ביותר. אתם אחד מארגוני הבריאות הטובים ביותר שפגשנו", ציינה ד"ר טיהאן.

המרכז הרפואי מאיר היה בין שלושת בתי החולים הראשונים בישראל שקיבלו את תקן ההסמכה היוקרתי בפעם הראשונה לפני כשני עשורים. "אני רוצה להודות לכולכם על שמירה ללא פשרות של איכות ובטיחות הטיפול בחולים המפקידים את בריאותם וחייהם בידינו יום יום", אמר ד"ר ירון מושקט, מנהל מרכז רפואי מאיר לצוותים והוסיף: "הצטיינות היא חלק בלתי נפרד מה- DNA של המרכז הרפואי שלנו וזוהי לנו הזדמנות נוספת להביאה לידי ביטוי בעבור מטופלינו. גאווה גדולה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר