משרד הבריאות קבע: מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית במקום הראשון מבין בתי החולים הגדולים בישראל בסקר חווית המטופל. אתמול (ג') פרסם משרד הבריאות את הסקר הלאומי לחוויית המטופל בבתי החולים הכלליים שנערך במחלקות האשפוז בין החודשים נובמבר 2024 למרץ 2025.
מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית דורג במקום הראשון מבין בתי החולים הגדולים בישראל. הסקר כלל מטופלים ומלווים במחלקות הפנימיות והכירורגיות ובחן מדדים שונים המשפיעים על עיצוב חווית המטופל בעת אשפוזו, כגון: יחס אישי, הצגה עצמית של הצוות, שביעות רצון מחוויית האשפוז, קבלת מידע אודות המצב הרפואי, תהליך השחרור ועוד.
ליאת ליפסקי-פוזיצקי, מנהלת מערך השירות וחווית המטופל במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית: "חווית המטופל והתקשורת עמו ועם בני משפחתו הינם חלק אינטגרלי מטיפול רפואי מצוין. מתוך מקום זה והבנה עמוקה של צרכי המטופלים אנו מפתחים ומטמיעים תהליכים ייחודיים המתאפשרים בזכות צוותים מקצועיים, מסורים ומחויבים. אנו נמשיך בעשייה המשותפת במטרה להמשיך ולייצר חווית מטופל אנושית ומלאה בחמלה".
פרופ' יעקב חן, מנהל מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית: "אנו במאיר רואים בשירות ובחוויית המטופל חלק בלתי נפרד מהטיפול הרפואי האיכותי שאנו מעניקים למטופלינו, נדבך מרכזי ברפואה אנושית ומקצועית. העובדה שהתוצאות משקפות את חוויית המטופלים בתקופה מאתגרת של מלחמה, בה המשכנו לפעול במלוא העוצמה ולהוות עוגן של יציבות, אמון ורפואה מיטבית, מדגישה את המחויבות העמוקה של הצוותים שלנו. אני מבקש להודות להם על עשייה יומיומית איכותית בלתי מתפשרת ולמערך השירות וחווית המטופל המציב רף מצוינות גבוה ומוביל פרויקטים חדשניים במטרה להעניק למטופלינו את הטיפול הטוב ביותר".





תגובות