צילום: עידו מאירוביץ'
צילום: עידו מאירוביץ'

שנדע לקבל את האחר (ואם אפשר גם משכנתא סבירה)

שפע, צמיחה, שנים ללא צער ושכולם ידעו שיש לנו ארץ נהדרת. הפרלמנט של הרצליה מניף דגל כחול-לבן ומברך ליום העצמאות

פורסם בתאריך: 21.4.18 21:00

תומר שילה

תומר שילה

תומר שילה

בפרוס עלינו שנת ה-70  מאחל לכולנו שלום ושלווה, אהבת חינם ללא שנאה. שיפור וצמיחה, בחינוך, ברווחה ובנתינה. שנדע לקבל את האחר ואת עצמנו ושלא נשא לאחר חרב ולפחות פחות מבשנה שחלפה. עוד שנים רבות של התחדשות ושל תקווה, של שפע ושל צמיחה. שנים ללא צער ושנים של שמחה ושנצליח לעמוד בציפיה מאיתנו להיות עם סגולה ואור לגויים. מאחל לכולנו ובעיקר לחיילי צה״ל, לאלמנות, ליתומים ולכל קורבנות הטרור, שנזכה שיתקיים בנו הפסוק ״ונתת שלום בארץ ושמחת עולם ליושביה״.

תומר שילה הוא עורך דין, מומחה בייצוג חייבים בהליכי פשיטת רגל ופעיל חברתי בהרצליה.

לימור קריספין

לימור קריספין. צילום פרטי

לימור קריספין. צילום פרטי

השנה חוגגים 70 למדינת ישראל ולב כולנו מתמלא בגאווה. קודמינו הקימו פה מדינה לתפארת ואנו אזרחיה ממשיכים ושומרים עליה. הארץ הובטחה לנו עוד בימי אברהם, יצחק ויעקב, ארץ זבת חלב ודבש. נכון שאנו לא תמיד מללקים דבש ובזעת אפנו נאכל לחם, אבל יש לנו במה להתגאות כי ישראל מובילה בהתפתחות טכנולוגית, בחקלאות, במדע, מדינה שממנה צמחו טייסי הקרב הטובים ביותר וגם אנשי רוח, סופרים ואמנים מהוללים, זוכי פרס נובל ומדענים מפורסמים. אך בטרם נצא אל הגיגות, נרכין ראש ונתאחד בתוגה, בעצב ובזיכרונות של יקירינו, שלא זכו להגיע ליום זה. אז מדינה יקרה שלי, אני מאחלת לך עוד שנים רבות ויפות והכי חשוב שכולם ידעו שיש לנו ארץ נהדרת. אני שולחת לך ברכת חג עצמאות שמח לך ולכל תושביך.

לימור קריספין היא מנהלת בתחום ההייטק

טלי למדן

טלי למדן. צילום פרטי

טלי למדן. צילום פרטי

אני מאחלת למדינה שלי שתישארי חזקה. שתהיי תמיד מנצחת וגאה. שתמיד תשמיעי את קולך בקול גדול גם אם אחרים לא יאהבו לשמוע הכל. שתדאגי יותר לחלשים ולחולים. שתשתתפי יותר במימון תרופות מצילות חיים, תרחיבי בתי חולים, תשקיעי בפיתוח ומחקר, תעזרי לקשישים שלא יחסר להם דבר ותחדדי את נושא התרומה עבורם. בבקשה תעזרי לזוגות הצעירים להתחיל את החיים בשקט וברוגע בכך שתדאגי הפעם באמת למגורים זולים וטובים. שתדעי שאכזבת עם האשליה שהנדל"ן פה יירגע. נשמח לבלות חופשות בארץ במחירים סבירים, ושהמשכנתא לא תהיה מפלצת בלתי אפשרית. תדאגי שלעולם העם לא יהיה מפולג ושלא תהיה שנאת אחים. תדאגי להביא את כל היהודים בגולה הביתה, יש לנו עוד הרבה מקום. היי מועצמת, מחבקת ורכה, חזקה וגאה.

טלי למדן היא יועצת נדל״ן ברימקס סטאר הרצליה ופעילה חברתית למען קשישי העיר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר