קלפי. צילום אורן זיו
קלפי. צילום אורן זיו

"עוד חמש שנים בראשותו של משה פדלון יאפשרו לו להמשיך בעשיה עבורנו"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: חמישה חודשים לבחירות, האם אתם מרוצים מרשימת המתמודדים לראשות העיר?

פורסם בתאריך: 31.5.18 17:28

צורי ז'אן:

צורי ז'אן

"ראש העיר הרצליה הוא ראש עיר מצויין. הוא התחיל בתוכנית לטווח ארוך בקידום העיר, העלאת רמת החינוך, שיפור התשתיות והעלאת שביעות רצון התושבים מהשרות. הוא איש בעל ניסיון ניהול ארוך שנים, ידע ורצון להמשיך ולשפר עבור התושבים. הוא קשוב, רגיש ונותן מענה לכלל האוכלוסיות. עוד חמש שנים בראשותו יאפשרו לו להמשיך בעשיה עבורנו".

(צורי ז'אן הוא הבעלים של ז'אן נדל"ן ברחוב סוקולוב בהרצליה)

תומר שילה:

תומר שילה

"חינוך, ניקיון, איכות סביבה, כבישים, בינוי ועוד לא מעט תחומי חיים נמצאים בחלקם או במלואם באחריות הרשות המקומית. בבחירות המקומיות הקודמות הצביעו כ-60% מבעלי זכות הבחירה וזהו גידול ניכר משיעור ההשתתפות שעמד בעבר על כ-45% בלבד. הציבור למד להבין כי לבחירות לרשויות המקומיות יש השפעה גדולה על חייו, אולי אפילו גדולה יותר מאשר הבחירות לכנסת וזו כנראה הסיבה לגידול בשיעור ההצבעה בבחירות. בנוסף, היכולת של ״האזרח הקטן״ להשפיע על התנהלותה של הרשות המקומית רב בהרבה מיכולתו להשפיע על התנהלות הממשלה, או הכנסת. לא פעם אנו רואים פניות של אזרחים לרשויות המקומיות בנושאים שונים כגון חינוך, ניקיון, תחבורה, או בינוי, שמשפיעות על קבלת ההחלטות של הרשות המקומית וזאת בקלות יחסית למול היכולת להשפיע על התנהלות הגופים הארציים. אני בטוח שגם בבחירות הקרובות לעירייה שיעור ההצבעה ימשיך לגדול ואני קורא לכל התושבים לממש את זכותם הדמוקרטית, להצביע ולהשפיע".
(תומר שילה, תושב הרצליה, הוא עורך דין, מומחה בייצוג חייבים בהליכי פשיטת רגל ופעיל חברתי בהרצליה).

לימור קריספין:

לימור קריספין. צילום פרטי

"אחת לחמש שנים מתעוררת הזירה הפוליטית המקומית. דפי המקומונים מתמלאים מודעות תעמולה, מעל לוחות המודעות ניבטים פניהם של המועמדים לראשות, אך בפני אדם המעוניין להתמנות לראשות עירייה אתגרים רבים ומורכבים, אך עוד בטרם ייגש אליהם הוא נתקל בשלל החוקים, הצווים, התקנות וההנחיות הנוגעות לתפקיד זה, החל משלב ההכנות, דרך שלב הבחירות עצמן, וכלה בהתנהלותו לאחר הבחירות, בין אם הוא נבחר ובין אם לא. עד לא מזמן, היה נראה כי ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, יתמודד לבד לראשות העיר, כי פדלון הוא ראש עיר חזק שדוחף ופועל רבות למען התושבים ומצליח לקדם נושאים רבים ואף אחד לא ירצה להתמודד מולו ומול הגברדיה שעימו, אך להפתעתנו, התושבים, גילנו לאחרונה על מתמודדים נוספים שהכריזו על התמודדותם לראשות מול מפדלון שמעיד אולי על רצון ליותר מעורבות מהתושבים ואולי גם ספינים מיותרים".
(לימור קריספין, תושבת הרצליה, היא מנהלת בתחום ההייטק)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משה

    משה פדלון – ראש העיר שלי !
    אני רוצה לחזק את ידיך וחושב שאתה ראש עיר מעולה
    קשוב וחזק.
    אני בטוח שתמשיך בדרכך ותשפר את הרצליה עוד יותר.
    בהצלחה ואני איתך 100 אחוז.

  2. תושב ותיק

    ממש ראש עיר קשוב…
    עשרות מיילים שלחתי אליו ומעולם לא ענה אפילו לא על אחד. תמיד הודעה אוטמטית. שילמד קצת מראשת העיר הקודמת הגברת גרמן כיצד "קשובים" לתושבים וענים למיילים ודואגים לפתור בעיות. ראשי המחלקות והאגפים ובעיקר מהנדס העיר עושים בעיריה כשלהם והאחרון אינו שולט ואינו יודע מה קורה אצלו בבית לצערי.
    מה שכן במקום לענות חצי דקה על מייל הוא מוכן לבזבז שעות על כל ראיון בטלויזיה שמציעים לו .
    תראו את העיר ואת פריחת התמ"א שפירקה חצי עיר והפכה את חיי התושבים לסיוט מתמשך כשבמקביל תראו כיצד כל התשתיות קורסות וביוב זורם ברחובות ואין מענה כי אין מי שייתן מענה.
    ובקשה אחרונה. כשהוא הולך שיקח יחד עימו את הגברת מחזיקת תיק התחבורה ומהנדס העיר

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר