דגל ישראל צילום אוליבייה פיטוסי
דגל ישראל צילום אוליבייה פיטוסי

הגיע הזמן לעצור את ההשתוללות של האספסוף הלאומני נגד כל מי שלא חושבים כמוהו

כל שוחרי וסוחרי השנאה, הם עלה נידף ברוח. אם תעמדו מולם בעקביות, הם יתפוגגו

פורסם בתאריך: 31.5.18 08:17

אל תוותרו על רעיון חברת המופת שטוו הוגי הציונות המקורית, זו שבזכותה יש לנו את הפריבילגיה להיות אלו המגשימים את הרעיון המופלא הזה”
זהו, הגיע הזמן. הגיע הזמן לעצור את ההשתוללות של האספסוף הלאומני נגד כל מי שלא חושבים כמוהו. הגיע הזמן לדרוש מחברות וחברי ממשלה לצעוד בראש המחנה, אם הם דוחפים לכניסה רגלית לעזה. הגיע הזמן לדרוש, שכל מי שיש נגדו או נגדה ולו בדל חשד למרמה, שוחד והפרת אמונים – יפנו את כיסאם לאלתר. הגיע הזמן שמי שנותנים במה אמנותית או אחרת למי שקופת שרצים של התנהגות נלוזה נגד נשים ונערות על ראשם – ירדו מנכסי הכוח, ההשפעה, המשרות הבכירות, הנכסים החברתיים.

הגיע הזמן שמי שניכסו לעצמם את המילה “ציונות” כדי שתשמש עלה תאנה לכל מה שאינו ציוני: גניבת קרקעות, אלימות נגד שכנים, כיבוש, התעמרות באחרים, הטיית תקציבים מצרכים לאומיים לתאוות הנדלן הבלתי נשלטת והמגזרית לחלוטין שלהם – יוקעו בשאט נפש על ידי כל מי שמייצג/ת את הציונות האמיתית: זו שקמה בבוקר לעבודה, יוצאת למילואים, מקיימת חיים בתוך גבולות הארץ, שוחרת שלום, נלחמת רק כאמצעי להגן על עצמה ולא למטרות שנאה ונקם, מחזיקה בערכים של סולידריות חברתית והגדרה עצמית חיובית ומוצקה – שאין משמעותה רמיסת זו של האחר/ת.
הגיע הזמן להוקיע את כל מי שמנסים לכפות עלינו מנהגי דת, דעות, התנהגויות אלימות, גזענות, בערות, שסע חברתי, שנאת האחר/ת. הגיע הזמן שמי שמגלים גזענות אתנית, מגדרית או בענייני זהות מינית, יתביישו לפתוח את הפה, כי החברה סביבם מגדירה באופן ערכי ואמיץ את המושג “נורמטיביות”.

הגיע הזמן שמי שמדברים בשם הדת או האלוהים, בחטא יוהרה שאין שני לו, ימותגו כנביאי השקר של תקופתנו. הגיע הזמן שמי שמנסים לדחוף נשים ובנות לאחור: באודיטוריום, באוטובוס או בכלל בחיים, יזומנו לחקירת משטרה על אלימות והסתה נגד נשים. הגיע הזמן להפסיק את הגלישה במדרון החלקלק לתוך בור שחור, שהקימה ממנו תהיה קשה וכואבת. מי שמנסים לקחת אותנו לשם, הם/ן צאצאיהם האידיאולוגים של מי שגרמו כבר לחורבן בית ראשון ושני, ולשתי הגלויות. הגיע הזמן ללמוד מההיסטוריה, ולהתכנס יחד, הרוב השפוי והמושתק המצוי תחת מתקפת טרור מתוזמנת מלמעלה, מלמטה ומכל הצדדים, ולומר: די! נמאס לנו, ואנו הופכים והופכות את הקערה הזו על פיה.

הגיע הזמן, שכל אחת ואחד מאתנו יגלו אחריות אישית ולאומית ויעצרו את כדור השלג, לפני שכולנו נתנפץ אתו לרסיסים בתחתית התהום. תתחילו מלומר את דעתכם/ן, איש ואישה בסגנונו/ה. יענו לכם/ן? תמשיכו. תאמינו לי, מניסיון, כל שוחרי וסוחרי השנאה, הם עלה נידף ברוח. תעמדו מולם בעקביות, הם יתפוגגו. אל תוותרו על חיים ערכיים וסובלניים היום, אל תוותרו על חזון המחר, אל תוותרו על רעיון “חברת המופת” שטוו הוגי הציונות המקורית, זו שבזכותה יש לנו את הפריבילגיה להיות אלו, הממשיכים/ות את דרכם ומגשימים את הרעיון המופלא הזה.

פשוט אל תוותרו.

חנה בית הלחמי

חנה בית הלחמי היא יועצת אסטרטגית, פעילה קהילתית וחברתית, מנחה ומאמנת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גיא

    יאללה עוד בכיינית. עירבוב של 10 טענות שלא קשורות אחת לשניה. ציונות זה בהחלט כיבוש המדינה שלנו מידי האויב. אם לא היה כיבוש בקום המדינה לא היית חיה פה כנראה גברת כפוית טובה. ואין שום סיבה שמי שיש נגדו חשדות לא מבוססים ואפילו לא בטוח שיוגש כתב אישום יפנה את כסאו רק כי הוא לא בא לך בטוב. זה שיטות אנטי דמוקרטיות להעיף בנאדם מתפקידו כי דעותיו לא מתאימות לך. את – חנה בית הלחמי – וחברייך אויבי הדמוקרטיה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר