ערוץ 10 וערוץ 13
ערוץ 10 וערוץ 13

"אין ספק שהמיזוג של ערוץ 10 ורשת היה נחוץ, חיוני ואף בלתי נמנע מבחינה כלכלית"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: האם האיחוד בין ערוץ 10 ורשת ישפר את רמת התוכניות?

פורסם בתאריך: 23.6.18 18:48

אלי חיו-חמו (ג'מיל):

הפרלמנט- אלי חיו חמו ג'מיל

"בסוף שנת 2017 עם פיצול ערוץ 2 לקשת ורשת על מנת להגביר את התחרות בשוק הטלוויזיה ושבירת מעמדו של ערוץ 2 כמהדורת השבט הישראלית, רבים חשבו שהזכייניות יצרו תכנים רבים ותוכניות חדשות, אך נוכחנו לדעת שלא כך הדבר, ואנו עדים לתכנים דומים לאלו שהיו לפני הפיצול ושידורים חוזרים רבים של תוכניות על מנת למלא את שעות שידור במהלך היממה. ערוץ 10 הוא ככל הנראה הנפגע העיקרי מהפיצול שכן כוחו, מעמדו ותקציבו נמוך מזה של רשת וקשת. לאור הקשיים ביצירת התכנים ועמידה בנטל הכלכלי של תחזוק ערוץ מסחרי גדול במשך שבוע שלם האיחוד בין רשת לערוץ 10 מתבקש. ניכר כי שילוב תכניהן של שתי הזכייניות יכול ליצור תמהיל טלוויזיוני מגוון ומושקע יותר שישפר את רמת התוכניות וייתן פייט לקשת ולמהדורת החדשות של ערוץ 2 שתשודר בקשת".

(אלי חיו חמו (ג'מיל) הוא בעלי קבוצת הכדורגל הפועל הרצליה ובעלי מסעדת מפגש השרון בעיר)

 

טלי למדן:

טלי למדן. צילום פרטי

"בהחלט ישפר, איפה הימים שפעם היה כל כך פשוט וטוב שהיה ערוץ אחד? בהחלט אשמח למקד אותנו בתוכן וצרכנות לערוץ אחד.שנשב מול מסך אחד בלי שהבעל/המתבגר יזפזפו. קצת שקט ותכנים מחושבים. זה המקום של השפיות והאי שפיות שלנו ועדיף עם ישראל 1. אז תכנים מבוקרים חשוב ורק טוב".
(טלי למדן היא יועצת נדל״ן ברימקס סטאר הרצליה ופעילה חברתית למען קשישי העיר)

שני אבידן:

שני אבידן

"השילוב המקצועי של רשת המתמחה בריאליטי ובתוכניות קונספט יחד עם ערוץ 10 המתמחה באקטואליה ובתוכניות דוקומנטריות צפוי להניב ערוץ מעניין, מגוון וחזק יותר מבחינה תקציבית. אין ספק שהמיזוג היה נחוץ, חיוני ואף בלתי נמנע מבחינה כלכלית, ולא בכדי התעוררו ספקות באשר לחוזקן של שתי החברות עוד בטרם הפיצול שנעשה בנובמבר 2017. המיזוג הזה יביא בהכרח לתמורות כלכליות, תוכניות ומהותיות, ולכן אני צופה שהערוץ המאוחד והחדש יזקק אליו את אנשי המקצוע המוצלחים ביותר, וכתוצאה מכך יהיה שיפור ברמת התוכניות. באופן אישי, אני סקרנית לדעת כיצד האיחוד הזה ישפיע על הסיקור החדשותי והפוליטי, כאשר על פניו מתקבל הרושם כי הנטיות הפוליטיות של הערוצים הללו מנוגדות".
(שני אבידן, תושבת הרצליה, היא עורכת דין לענייני משפחה המתמחה בגישור ובגירושין בשיתוף פעולה)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר