רק שאלה - מימין: נופש בטורקיה, נופש באילת. צילומים רויטרס, דניאל בר און
רק שאלה - מימין: נופש בטורקיה, נופש באילת. צילומים רויטרס, דניאל בר און

"חופשות בארץ לא זולות והמחירים בחו״ל מפתים"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: מה לדעתכם עדיף חופשה בארץ או בחו"ל?

פורסם בתאריך: 7.7.18 19:03

טלי למדן:

טלי למדן. צילום פרטי

"במדינת ישראל יש שפע בהכל. ארץ זבת חלב ודבש ומזג אוויר נפלא. החופשות בארץ לא זולות והמחירים בחו״ל מפתים. אך אם נרצה חופשה פה קרוב, יש לארץ שלנו להציע המון חוויות. המחירים בשמיים לצערי, חופשה באירופה והנאה מקולינריה ונופים מרהיבים לעיתים זולה יותר מחופשה בארץ. משפחה ישראלית מעדיפה חוויות עם הילדים יותר מאשר השקעות עתידיות ולשים כסף בצד. אז לנו הישראלים נשאר לקוות כי יפתו אותנו להנות בארץ מחופשות מוזלות לפני שנוציא את כספינו ואותנו אל מחוץ לגבולות. בטוחה שנעדיף לנפוש פה בארץ כשהמחירים יהיו אטרקטיביים יותר".
(טלי למדן היא יועצת נדל״ן ברימקס סטאר הרצליה ופעילה חברתית למען קשישי העיר)

 

שני אבידן:

שני אבידן

"הבחירה בחופשה בארץ או חופשה בחו"ל תלויה בסוג החופשה שאני מתכננת. אם מדובר בחופשה קצרה שבמהלכה חשוב לי להיות זמינה בטלפון ובדוא"ל ללקוחות המשרד שבבעלותי, אני בהחלט מעדיפה חופשה בארץ. חופשה זו תהיה מאופיינת בעיקר במנוחה וברגיעה לצד פינוקים וקולינריה. הארץ שלנו התברכה בנופים מרהיבים ובאתרי טבע מהממים שמלהיבים אותי בכל פעם מחדש. ואני מרשה לעצמי ליהנות גם מאטרקציות תיירותיות והיסטוריות (למשל, הכותל המערבי, הגנים הבאהיים, ומוזיאונים). איכות המלונאות והקולינריה בארץ היא מבין הגבוהות בעולם וזה עוטף את כל חוויות החופשה בתחושה של "חו"ל בישראל". כאשר מדובר בחופשה ארוכה, אני מעדיפה לנפוש בחו"ל כדי ליהנות משלל חוויות של מדינת היעד בה אני מבקרת. חופשה כזו מאופיינת אצלי בימים עמוסים שמתחילים מוקדם בבוקר ומסתיימים מאוחר בערב, במהלכם אני מכתתת את רגליי מאתר לאתר, דוגמת כל נקודת תצפית וטועמת את מנת הדגל במסעדות המומלצות. מבחינתי, חופשה היא חופשה – שימו אותי איפה שבא לכם".
(שני אבידן, תושבת הרצליה, היא עורכת דין לענייני משפחה המתמחה בגישור ובגירושין בשיתוף פעולה)

אלי חיו-חמו (ג'מיל):

אלי חיו-חמו (ג'מיל). צילום עזרא לוי

צילום עזרא לוי

"אין ספק שעל אף שישראל מדינה קטנה ישנם מקומות מגוונים לחופשות וטיולים, החל מהדרום המדברי ועד הצפון הירוק. עם זאת, הרבה פעמים ״הדשא של השכן ירוק יותר״. חופשה בחו״ל מאפשרת לנו להכיר מקומות חדשים, תרבויות שונות, מאכלים שונים ואנשים חדשים להם לא ניתן להחשף בארץ. במרבית המקרים, אף אם ראית את המקום עשרות פעמים בתמונות ובטלוויזיה החוויה של להגיע למקום ולראות אותו במציאות ולחוות את האווירה בו שונה ומעניינת יותר. אם בעבר, חופשה בחו״ל הייתה מצרך יקר, ואנשים היו חוסכים על מנת לצאת לחופשה בחו״ל, כיום היא הפכה לנגישה יותר ולכן אטרקטיבית יותר עבור ישראלים רבים, לאור מהפכת השמיים הפתוחים שהונהגה בארץ. לכן, בעיני השילוב האולטימטיבי הוא לגוון בחופשות- לשלב חופשות בארץ ובחו״ל ולצבור שלל חוויות ממקומות שונים".
(אלי חיו חמו (ג'מיל) הוא בעלי קבוצת הכדורגל הפועל הרצליה ובעלי מסעדת מפגש השרון בעיר)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. קורני בור

    שוולמה מחיר השווארמה בארץ כמו מסעדת גורמה בחו"ל? ג'מיל הגזמת!!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר