מונדיאל 2018. צילום AP
מונדיאל 2018. צילום AP

"אין סיכוי בטווח הנראה לעין שנבחרת ישראל תעפיל למונדיאל"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: מתי לדעתכם אם בכלל תעפיל ישראל למונדיאל?

פורסם בתאריך: 14.7.18 19:36

לימור קריספין:

לימור קריספין. צילום פרטי

"רבותי היסטוריה: נבחרת ישראל עלתה למונדיאל!" כן זה משפט שהדהד בכל הכותרות ב 1970 לאחר שישראל העפילה למונדיאל הראשון בתולדותיה אחרי 1:1 נגד אוסטרליה בסידני, שנחשב להשג שיא של הכדורגל הישראלי בכל הזמנים. ע"פ דיווחים של ערוצי הספורט, הם טוענים שהגביע העולמי העתידי יעבור מהפכה. טורניר הכדורגל היוקרתי בתבל "המונדיאל", שמרתק בכל ארבע שנים את כל אוהדי הכדורגל בארץ ובעולם, ישנה ב-2026 את פניו ויכלול 48 נבחרות במקום 32, אז חברים יקרים יש עוד למה לצפות, כמו שציפינו וחלמנו על זכייה באורוויזיון –קיבלנו. אני מאמינה בכל ליבי, שאם באמת רוצים משהו ובאמת מייחלים אליו – הוא יגיע".
(לימור קריספין, תושבת הרצליה, היא מנהלת בתחום ההייטק)

 

תומר שילה:

תומר שילה

"הסיכוי לרעידת אדמה הרסנית באזורנו הוא אחת לכ-100 שנים ואחת כזו התרחשה בשנת 1927, נראה כי סיכויי ההעפלה של ישראל למונדיאל דומים לסיכוי לרעידת אדמה הרסנית והפעם האחרונה והיחידה שארוע כזה התרחש, היתה בשנת 1970. כנראה, שבמשחקי הכדור (רגל וסל) היכולת להתברג יחד עם הנבחרות המובילות בעולם, קטן וקשה הרבה יותר מאשר בענפי הספורט היחידני שזוכים בשנים האחרונות להצלחה גדולה ומביאים הרבה כבוד למדינה. היעדר השקעה מספיקה בתשתיות איכותיות לאימון של הילדים והנוער ותדמית נמוכה של הענף, מקבעים את מעמדה של נבחרת ישראל בתחתית הדרוג העולמי, גם למול מדינות קטנות ממנה, כגון איסלנד וקרואטיה. אני מצפה לרגע שבו הנבחרת הלאומית תעפיל למונדיאל וכבר הבטחתי לבני שכשזה יקרה, נטוס יחד לצפות בה ולעודד. אני מקווה שבניגוד לבני דורי שנולדו אחרי מלחמת יוה״כ והוריהם הבטיחו להם שעד שיגיעו לגיל 18 כבר יהיה שלום, שאת ההבטחה הזו אזכה לממש. #אלאלישראל".
(תומר שילה, תושב הרצליה, הוא עורך דין, מומחה בייצוג חייבים בהליכי פשיטת רגל ופעיל חברתי בהרצליה).

צורי ז'אן:

צורי ז'אן

"מתי שכל הנבחרות יעלו… אוטומטית. אין סיכוי בטווח הנראה לעין שנבחרת ישראל תעפיל למונדיאל. צריך להשקיע מהיסוד וסבלנות לדרך ארוכה".

(צורי ז'אן הוא הבעלים של ז'אן נדל"ן ברחוב סוקולוב בהרצליה)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר