עיריית הרצליה. צילום דוברות העירייה
בניין עיריית הרצליה. צילום דוברות העירייה

"מרגיש כאילו השטח בוער ומבחירות מנומנמות שהיו עד כה יש התעוררות רבה"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: עד כמה מרגישים את מערכת הבחירות בעיר?

פורסם בתאריך: 21.7.18 19:22

תומר שילה:

תומר שילה

"בבחירות המקומיות הקודמות הצביעו כ-60% מבעלי זכות הבחירה וזהו גידול ניכר משיעור ההשתתפות שעמד בעבר על כ-45% בלבד. הציבור למד להבין כי לבחירות לרשויות המקומיות יש השפעה גדולה על חייו, אולי אפילו גדולה יותר מאשר הבחירות לכנסת וזו כנראה הסיבה לגידול בשיעור ההצבעה בבחירות.  למרות זאת, מי שיוצא לחוצות העיר יתקשה להבחין במערכת הבחירות המקומיות המתקרבת ומספר שלטי הבחירות קטן יחסית לעבר וזה דווקא סימן חיובי לטובת השמירה על איכות הסביבה. אני בטוח שגם בבחירות הקרובות לעירייה שיעור ההצבעה ימשיך לגדול ואני קורא לכל התושבים לממש את זכותם הדמוקרטית, להצביע ולהשפיע".

 

אלי חיו חמו (ג'מיל):

אלי חיו-חמו (ג'מיל). צילום עזרא לוי

צילום: עזרא לוי

"כרגע מערכת הבחירות בעיר מורגשת באופן חלקי כיוון שאנו רק בתחילת הדרך. ניתן כבר לראות שלטים של מועמדים ברחבי העיר אך עדיין בתדירות נמוכה. אני מאמין שבחודש לפני הבחירות המועמדים יעלו הילוך בקמפיינים ומערכת הבחירות תורגש בכל רחבי העיר. השאלה המהותית היא סביב עניין התקציב- מועמדים שיש להם יותר תקציב, מנהלי קמפיינים, מדיה, פרסום ואנשים בשטח יגיעו ליותר אנשים ויהיו בעמדה חזקה יותר ממתחריהם".

 

 

טלי למדן:

טלי למדן. צילום פרטי

"מרגישים היטב בעיקר בשילוטים הרבים שצובעים את העיר וזה קצת מוגזם לטעמי. מרגישים בכתבות שעורכים על המועמדים. מרגישים בקבוצות הפורומים השונות שקוראות לתמוך במועמד זה או אחר. מרגישה היטב בהזמנות האישיות למפגשים ביתיים לקבוצה זו או אחרת. ישנם מועמדים חדשים שלכל אחד אגנד'ה מבטיחה משלו- מרגיש כי השטח בוער ומבחירות מנומנמות שהיו עד כה יש התעוררות רבה וזה הופך לשיח בכל משפחה (לאחר המונדיאל שנגמר). הפעם מרגיש שיש המון המון המון יוזמות נהדרות ושהרצליה עיר חזקה מתמיד. חשוב לשמור על ההתמודדות בנעימות וללא השמצות עד כמה שניתן".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר