רחוב סוקולוב. צילום עזרא לוי
רחוב סוקולוב. צילום עזרא לוי

"המהלך הכי טוב שקרה בשנה החולפת הוא הניסיון לשמר את הדור הצעיר של תושבי העיר"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע, והפעם: מה הדבר הכי טוב שקרה בעיר בשנה החולפת?

פורסם בתאריך: 7.9.18 08:56

צורי ז'אן

צורי ז'אן

"בשנים האחרונות התרחשו הרבה דברים טובים בעיר, אי אפשר היה לפספס השנה את הפעילויות הקהילתיות באזורים שונים בעיר, מקמפינג בגינה הציבורית ועד עינת שרוף בחניית המתנ"ס, התקיימו השנה עשרות פעילויות תרבותיות מגוונות ביוזמת תושבים ורכזות קהילה מטעם העירייה, באשרמן שיחקו גמד ענק בפורים ובשכונת נווה ישראל הוקם בית קפה קהילתי , ביד התשעה קיימנו לראשונה מימונה עשירה , בהרצליה ב' חגגו את השנה החדשה במסיבה שכולה כיף ובקיץ התקיימו עשרות אירועים בגינות הציבוריות לגיבוש ילדי הגנים. מאחל שנה של יצירה יוזמה וחדשנות לכל תושבי העיר".
(צורי ז'אן מקבוצת ז'אן הוא הבעלים של ז'אן נדל"ן ברחוב סוקולוב בהרצליה)

לימור קריספין

לימור קריספין. צילום פרטי

"יש מעשים שלא זוכים לצערי לרייטינג גבוה, למעשים האלו קוראים: דברים טובים. אז נראה לי שחייבת להיות במה מתאימה שיראו את הציבור שמעניק. בבית ספרנו בחטיבת הנגיד, לאחר "נטיעות חברתיות" בט"ו בשבט, הוקם מיזם "סנדוויץ 10 לכל תלמיד" לארוחת בוקר לכל מי שחסר ולא בהכרח למי שנזקק (כדי שלא ירגישו באי נוחות). המיזם הוקדם בזכות הוועדה החברתית שהינה חלק מהנהגת ההורים, אשר הרימו את הכפפה ויצרה את מיזם זה בתודות לשיתוף הפעולה האמיתי והמכבד בין ההורים לצוות בבית הספר והמנהלה – כי כולנו אחד למען השני. אז הינה לנו עוד דבר טוב, שעבר בעירנו השנה ומקווה שיתפוס גם בבתי ספר נוספים".
(לימור קריספין, תושבת הרצליה, היא מנהלת בתחום ההייטק)

שני אבידן

שני אבידן

"המהלך הכי טוב שקרה לדעתי בשנה החולפת הוא הניסיון לשמר את הדור הצעיר של תושבי העיר הרצליה. תחילת התהליך באמצעות פרויקט "שכירות ארוכת טווח" שנועד לאפשר שכירות מסובסדת לזוגות צעירים שגדלו בעיר. המשך התהליך בפרויקט "מחיר למשתכן" בגליל ים, שמעניק עדיפות לצעירים בני המקום. אמנם הפרויקט עוד בחיתוליו אבל בהחלט ניתן לראות במהלכים הללו כהבעת רצון של העירייה לקדם ולשמר את תושבי העיר הצעירים".
(שני אבידן, תושבת הרצליה, היא עורכת דין לענייני משפחה המתמחה בגישור ובגירושין בשיתוף פעולה)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר