אורלי לוי אבקסיס, בני גנץ. צילומים אוליבייה פיטוסי, אלי כץ
אורלי לוי אבקסיס, בני גנץ. צילומים אוליבייה פיטוסי, אלי כץ

"הפתעת הבחירות הקרובות עשויה לבוא דווקא ממקום בלתי צפוי"

הפרלמנט של הרצליה עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: איזו מפלגה תהיה הפתעת הבחירות?

פורסם בתאריך: 5.1.19 18:43

תומר שילה

"משבר המנהיגות ששורר בעיקר בגוש המרכז-שמאל, אך גם במרכז-ימין, מוליד בכל מערכת בחירות מפלגות חדשות שמאגדות את המצביעים המאוכזבים ומפתיעות. מפלגת הגמלאים, שינוי של לפיד האב, יש עתיד של לפיד הבן. הפעם אלה מפלגת גשר של אורלי לוי, הימין החדש של בנט ושקד ומפלגת החוסן של גנץ. לדעתי, הפתעת הבחירות הקרובות עשויה לבוא דווקא ממקום בלתי צפוי, והיא המפלגה של מנהיג מחאת הנכים ״נכה – לא חצי בן אדם״ אלכס פרידמן. הסאגה הבלתי נגמרת כלפי הנכים, שכללה הסכמים שהופרו, ובסופו של דבר קצבת הנכות הזעומה שהם מקבלים, תגרום לאזרחים רבים להצביע למפלגה זו מתוך מטרה לפתור את הבעיה הנקודתית של הנכים, ללא פשרות ועסקאות פוליטיות. את הקול שלי הם יקבלו". (שילה הוא עורך דין, מומחה בייצוג חייבים בהליכי פשיטת רגל ופעיל חברתי בהרצליה)

צורי ז'אן

צורי ז'אן

"ההפתעה תהיה המפלגה של אורלי לוי, שתקבל בין ארבעה לחמישה מנדטים. בבחירות השנה, בנוסף לתחום הביטחוני, יעסקו בנושא החברתי. לכן לדעתי אורלי לוי, ששימשה כעשור חברת כנסת פעילה ונמרצת ויושבת ראש ועדה, שנגעה בנושאים החשופים של החברה הישראלית, תפתיע הבחירות וצפויה לגרוף קולות מגוש המרכז שמאל. ההפתעה השנייה תהיה שבנט ואיילת שקד לא יעברו את אחוז החסימה. הם יישארו מאחור ויזכרו כצמד ששכח את הציונות הדתית שהביאה אותם עד הלום. אני חולק על מי שאומר שהבית היהודי לא תעבור. הבסיס של המפלגה זה המפד"ל לשעבר, ויש לה גרעין של ארבעה מנדטים. כמו כן, כחלון יפתיע ויקבל את המנדט העשירי. ליברמן וש"ס כרגע לא במצב טוב אבל נחכה ונראה מה יהיה. הפוליטיקה בארץ במצב לא יציב. מיותר לציין כי ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל יהיה בנימין נתניהו". (צורי ז'אן הוא הבעלים של קבוצת ז’אן נדל"ן ברחוב סוקולוב בהרצליה)

אלי חיו חמו (ג'מיל)

אלי חיו חמו (ג'מיל). צילום עזרא לוי

"בשנים האחרונות אנו רואים כי קשה לנבא את תוצאות הבחירות וסקרים שונים שהתפרסמו באמצעי התקשורת, הן בארץ והן במדינות אחרות במערכות הבחירות האחרונות, אינם משקפים בהכרח את הלך הרוח בציבור. לכן, קשה לדעת בשלב זה של תחילת הבחירות, כאשר הקמפיינים המאסיביים של השחקנים הפוליטיים ותעמולות הבחירות המרכזיות טרם החלו, מי עשוי להפתיע. למרות זאת, נראה שהכרזתו של בני גנץ על מעבר לפוליטיקה והקמת מפלגה עשויה לשנות את המפה הפוליטית. עדיין לא ידוע מה יעמוד במרכז המצע של מפלגתו, אך נראה שחלק נרחב מהציבור רואה בו שחקן פוליטי משמעותי, ולכן על אף חוסר ניסיונו הפוליטי מפלגתו של גנץ עשויה להיות הפתעת הבחירות של 2019". (אלי חיו חמו (ג'מיל) הוא בעלי קבוצת הכדורגל הפועל הרצליה ובעלי מסעדת מפגש השרון בעיר)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גנץ הוא תמונת המראה של ביבי. ישר נאמן לעצמו ולערכיו בעל שקט נפשי .הוא באמת הישראלי היפה בכל המובנים.דמות מנהיג שכבר שכחנו.גם לביבי לא היה נסיון הוא הגיע מניהול חנות רהיטים.לפחות גנץ ניהל גוף עצום ותובעני במיוחד צהל.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר