בנימין נתניהו. צילום אוהד צויגנברג

די ביבי, מיצית | הטור של חנה בית הלחמי

נמאס מהשחיתות, מכתבי האישום, מהרוע, מהמניפולציות, מהשקרים, מההסתה, מהשנאה. קח אתך את האספסוף האלים שאתה מטפח, וצאו לנו מהחיים הפוליטיים

פורסם בתאריך: 17.7.20 10:02

די ביבי. מיצית. לך הביתה. עזבו אותנו בשקט. נמאס מהשחיתות, נמאס מכתבי האישום, נמאס מהרוע, נמאס מהמניפולציות, נמאס מההתעמרות בכל מה ומי שלא מביאים לכם תועלת אישית ונהנתנית. נמאס מהשקרים, נמאס מההסתה והשנאה. נמאס. קח אתך את אלה שמקללים בשמך ברשת, קח אתך את האספסוף האלים שאתה מטפח, ולכו לנו מהחיים.

שאלו אותי השבוע למה אני לא מגיעה להפגנות. אפתח בכך שמצפוני שקט – אני מפגינה מהמקלדת, והפגנת המקלדת שלי חשופה לעשרות אלפי קוראים במצטבר. ככה זה כשיש לך הרבה עוקבים ברשת. למה אני לא מגיעה פיזית להפגין? כי אני צריכה לדאוג לפרנסתי, ביבי, זו שאתה וחבריך עושים ככל שביכולתם לשבש. אני לא יכולה להתרוצץ ברחבי הארץ ולהפגין כי אני צריכה לעבוד. בגיל או-טו-טו 59 אני עדיין עובדת כמעט 24/7. תודה ביבי, חלק מזה בזכותך. אני לא מתלוננת, כי מצבי טוב משל אלו שבזכותך אין להם עבודה, אין להם קצבאות, אין להם אוכל. קיבלת מדינה עם כ- 600 אלף עניים, וכעת יש לנו קרוב לשני מיליון. קיבלת עם שאיכשהו מצליח להסתדר בין קצותיו, והבאת לסף מלחמת אזרחים. הטמעת כאן נורמות פסולות של שימוש מופקר בכספי ציבור לצרכים אישיים של מנהיגיו. הפרטת לדעת למקורביך כמעט כל שירות ממשלתי חיוני, ונטשת את המחויבות העמוקה ביותר של מנהיג: שלום אזרחיו ואזרחיותיו.

אני בזה לך, ביבי. אתה אדם קטן וקטנוני. שום IQ180 לא יושיע אותך מהאופי המחורבן שלך, שמביא אותנו אל פי הפחת. לא רק אתה קורבן אישיותך. גם אנחנו. ועושה רושם שהעם נקעה נפשו מלהיות קורבן. אז לך הביתה, ביבי. באמת לא מעניין אותי אם יהיה משפט או לא, אם תלך לכלא או לכלוב הזהב שלך עם שרה ויאיר ואבנר בקיסריה. אני לא בעניין של לתבוע את מאסרך בכל תוקף. אני רוצה רק דבר אחד: שתפרוש מהחיים הפוליטיים וקח אתך את כל צמרת הליכוד.

כן, אני שמאלנית, ביבי. שמאלנית גאה. כי ככה נראים ערכים של ציונות ולאומיות יהודית אנושית, הומניסטית, שוויונית וחומלת. אתה והחברים שלך – שום דבר מכל אלו. אתם ביזוי מוחלט של כל ערך אוניברסלי, לאומי ואנושי. זה כבר הגיע לדרגות כל כך גבוהות של ציניות, שאפילו הדמעות כבר לא זולגות לי מעצמן.

אז בחיאת, ביבי, עזוב אותנו. כי לנו נמאס, וכנראה שעד שלא תודיע שאתה פורש מהחיים הפוליטיים, לא נעזוב אותך. הפסדת כבר במערכה הזו. תודה, ואולי תרוחם.

חנה בית הלחמי

חנה בית הלחמי

חנה בית הלחמי היא יועצת אסטרטגית, פעילה קהילתית וחברתית, מנחה ומאמנת


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה אתם מפרסמים כתבות שנאה פילוג והסתה?

  2. ארי

    ביבי נבחר בצורה דמוקרטית וחופשית
    לא יעזרו קשקושי המקלדת של בית. הלחמי שעוסקים בהסתה ופילוג ובושה לצומת השרון
    שזה הכותבים שלו

  3. כועסים על ראש העיר

    יש גם לברר מדוע שלח ראש עיריית הרצליה כתבה מתחנפת לראש הממשלה השבוע בעיתון מעריב .מילא אם היה כותב זאת בתור אדם פרטי אבל כשבראש הכתבה יש לוגו של עיריית הרצליה זה בא על חשבון הקופה של משלם המיסים ולא כל התושבים מסכימים עם הנאמר בכתבה המבישה והמתחנפת .

  4. אין צדק

    ברור לכם גם למה העלו במשך השבועו. האחרונים עולים מאתיופיה…לא מטעמי מוסר זה בטוח יותר נכון מטעמי מצביעיל פוטנציאלים לתמיכה בביבי !

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר