צילום אורן זיו
צילום אורן זיו

"למעט מקרים בודדים, לא נרשמו בהרצליה אירועי תעמולה חריגים וקיצוניים – וזה מבורך"

הפרלמנט של הרצליה עונה על שאלה בשבוע. והפעם: האם מערכת הבחירות בעיר מתנהלת עד עתה בצורה מכובדת והוגנת?

פורסם בתאריך: 21.10.18 18:27

תומר שילה

תומר שילה

משלוח מסרונים רבים לתושבי העיר בנושא הבחירות, סקרים ועוד נושאים "חשובים" כהנה וכהנה, גורמים לציבור לעצבים ולכעסים מיותרים, כיוון שרוב הציבור אינו מעוניין במידע "החשוב" הזה. מרבית המתמודדים לראשות העיר ולמועצה הבינו זאת כנראה ויחסית למערכות בחירות קודמות, מספר המסרונים שנשלחים, יחסית לעבר, קטן וזאת ברכה של ממש. גם בנושא הצפת הרחובות בשלטי תעמולה, נראה כי מרבית המתמודדים חסים עלינו ומספר השלטים, קטן יחסית לעבר. המתמודדים ברובם הפנימו, כי הצפת העיר בתעמולת בחירות, גורמת לאפקט הפוך מהמצופה והתושבים לא אוהבים מתמודדים שמציפים אותם בתעמולה, אלא מוקירים תעמולה שקטה, הגונה ואיכותית. למעט מקרים בודדים של חלוקת שקיות שוקו לתלמידי התיכונים, לא נרשמו עד כה בעיר אירועי תעמולה חריגים וקיצוניים וזה מבורך. בתקווה שכולנו נגיע ב-30.10 לבחור ולממש את זכותנו הדמוקרטית לטובת העיר ולטובתנו תושביה. (תומר שילה, תושב הרצליה, הוא עורך דין, מומחה בייצוג חייבים בהליכי פשיטת רגל ופעיל חברתי בהרצליה)

 

צורי ז'אן

צורי ז'אן

מערכת הבחירות בהרצליה, ביחס לערים אחרות, מתנהלת באופן מכובד ורגוע. באופן אישי נדמה לי שהתוצאות ידועות מראש. אך כמו בכל כלל יש יוצאים מן הכלל, והיום בעידן הרשתות החברתיות אנו עדים לשקרים והכפשות שמופצים באמצעות פרופילים מזויפים. אל לנו לשכוח שכולנו חיים באותה העיר ושיש חיים אחרי ה־30 באוקטובר. (צורי ז'אן הוא הבעלים של קבוצת ז’אן נדל”ן ברחוב סוקולוב בהרצליה)

לימור קריספין

לימור קריספין. צילום פרטי

לימור קריספין. צילום פרטי

לכאורה נראה כי ישנו מאבק בין שני גורמים שמובילים בסקרי דעת קהל על ראש הרשות. מרגיש שקיים בינהם סוג של "מלחמה" על כל קול, אם כי נראה על פני השטח שהבחירות הינן שקטות ורגועות למרות הפסיקה שיצאה מבית המשפט בשל אחד המתמודדים שביקש לאסור על הצבת שלטים בבניין ציבורי. אני מנסה להתעלם מכל השמועות וללכת עם הלב והמצע שהמתמודדים משקפים, כי המטרה המרכזית היא לתמוך בשדרת מנהיגות מקצועית ואחראית בשלטון המקומי שתדע לגרום למקבלי ההחלטות במדינה לקחת את התושב בחשבון ולקדם סדר יום שיתאים לכך. (לימור קריספין, תושבת הרצליה, היא מנהלת בתחום ההייטק)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר