הכניסה לאזור התעשייה בהרצליה. צילום ארכיון ניר קידר
הכניסה לאזור התעשייה בהרצליה. צילום ארכיון ניר קידר

"צריך לפתור את בעיית התחבורה והפקקים בשעות העומס"

הפרלמנט של הרצליה עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: מה הדבר הראשון שבו צריך לטפל ראש העירייה?

פורסם בתאריך: 15.11.18 18:59

אלי חיו חמו (ג'מיל)

אלי חיו חמו (ג'מיל). צילום עזרא לוי

הבעיה העיקרית של הרצליה כיום היא בעיית הדיור לזוגות צעירים. מרבית הצעירים שגדלו בעיר נוטשים לערים אחרות, בהן יוקר המחייה נמוך יותר ובהן הם מקבלים מענה לצרכיהם. העירייה פועלת למען פתרון לבעיה, כפי שראינו עם הקמת פרויקט גליל ים, אך על ראש העירייה להמשיך ולדאוג להרחבת הבנייה בעיר, קידום תוכניות תמ״א והקמת שכונות חדשות ומרכזי בילוי לצעירים עם הטבות על מנת להצעיר את העיר ולאפשר לדור הצעיר יותר להמשיך לגור בה. כמו כן, צריך לפתור את בעיית התחבורה והפקקים בשעות העומס בבקרים ואחר הצהריים בכניסה והיציאה לעיר, ולקדם ולתגבר ולעודד שימוש בתחבורה ציבורית יעילה שתפחית את העומסים בכבישים. (אלי חיו חמו (ג'מיל) הוא בעלי קבוצת הכדורגל הפועל הרצליה ובעלי מסעדת מפגש השרון בעיר).

 

לימור קריספין

לימור קריספין. צילום פרטי

הדבר הראשון שראש העיר הנבחר משה פדלון צריך לעשות עבור תושביו הוא להוציא אותם מאי־הוודאות לגבי הצפוי מבחינת איכלוס העיר בעתיד, ועד כמה תגדל כמות התושבים עקב הבנייה שמתקדמת בעיר, כי מבחינת זעזועי הפקקים בבוקר – היציאה ממרכז העיר, מרחוב העצמאות לכיוון הרב קוק, ומשם לאזור התעשייה, הפכה להיות זוועה מתישה. ראש העיר טוב לנו, כי הוא בעל ותק בתפקידים שונים בתוך העירייה, ועכשיו מכהן בקדנציה שניה וזכה באמון הציבור פעם נוספת. מעצם העובדה הזו אני מאמינה שהוא ימשיך להיות קשוב לקול תושביו, מכל השכבות, כי רק כך אפשר להמשיך ולהוביל כהונה נוספת. (לימור קריספין, תושבת הרצליה, היא מנהלת בתחום ההייטק)

צורי ז'אן

צורי ז'אן

להמשיך בעשייה בעיר, בפיתוח כבישים וגינות, ולתת תנופה בהתחדשות העירונית, הן בתשתיות והן בפיתוח. ראש העיר משה פדלון היה קשוב במשך הקמפיין לתושבים בחוגי הבית. מאמין ובטוח שיוציא לפועל את דרישת התושבים. (צורי ז'אן הוא הבעלים של קבוצת ז’אן נדל"ן ברחוב סוקולוב בהרצליה)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    ראש העיר צריך להמשיך בעשייתו הברוכה.
    תשתיות תחבורה חייבות להשתפר על מנת להקל על העומסים ולהיות מוכנים לבנייה בהמשך.
    ללא כבישים רחבים בתי ספר וגנים לא יהיה ניתן להרחיב את הבנייה בעיר.
    ראש העיר יודע את זה ואני בטוח שייעשה בהתאם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר