נפתלי בנט (צילום דודו בכר), בנימין נתניהו (צילום אילן אסייג) ואביגדור ליברמן (צילום אוליבייה פיטוסי)
נפתלי בנט (צילום דודו בכר), בנימין נתניהו (צילום אילן אסייג) ואביגדור ליברמן (צילום אוליבייה פיטוסי)

"אף אחד לא רוצה כרגע בחירות – לא גבאי, לא כחלון, לא לפיד ולא הדתיים"

הפרלמנט של הרצליה עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: האם הממשלה תשרוד עד סוף הקדנציה?

פורסם בתאריך: 1.12.18 17:51

אלי חיו חמו (ג'מיל)

אלי חיו חמו (ג'מיל). צילום עזרא לוי

"שיטת הבחירות בישראל גורמת לחוסר יציבות שלטונית וטלטלות רבות, כך שממשלות רבות לא שורדות קדנציה של ארבע שנים כמקובל ומתפרקות לפני כן. לאחר המבצע בעזה, ועם התפטרותו של אביגדור ליברמן מתפקיד שר הביטחון והצהרותיהם ודרישותיהם של נפתלי בנט ואיילת שקד, נראה היה שאנו קרובים לבחירות במרץ והממשלה עומדת להתפרק. בעקבות ההתפתחויות האחרונות וחזרתם של בנט ושקד מאמירותיהם נראה שאף אחד מהשחקנים הפוליטיים בקואליציה אינו מעוניין לוותר על מעמדו. לכן, לפי דעתי, הממשלה תשרוד ותמשיך להתקיים שנה נוספת עד הבחירות הבאות". (אלי חיו חמו (ג'מיל) הוא בעלי קבוצת הכדורגל הפועל הרצליה ובעלי מסעדת מפגש השרון בעיר)

צור' ז'אן

צורי ז'אן

"ביבי רוצה להיכנס להיסטוריה. הוא רוצה לסיים ממשלה של ארבע שנים. הוא עבר את המשבר של שר הביטחון שהתפטר, וגם את המשבר של בנט שאיים להתפטר ולא התפטר. לא מתאים לביבי ללכת כרגע בחירות. אחרי שיכה בחמאס ויחזיר את השבויים אולי יחשוב להקדים את הבחירות. בגדול, אף אחד לא רוצה כרגע בבחירות – לא אבי גבאי, לא כחלון, לא לפיד, לא הדתיים וגם לא חברי הכנסת של הליכוד מהספסלים האחוריים". (צורי ז'אן הוא הבעלים של קבוצת ז’אן נדל"ן ברחוב סוקולוב בהרצליה)

לימור קריספין

לימור קריספין. צילום פרטי

"רבים כמוני חושבים שהקדמת הבחירות הצפויה, לא אמורה להפתיע אותנו כל כך. תמיד קיימות סיבות ותירוצים להליכה לבחירות מוקדמות. נראה שגם הכנסת הנוכחית לא תשרוד עד סוף הקדנציה, אם כי ראש הממשלה יעדיף שלא להיכנס למערכת בחירות כאשר ידו על התחתונה. הרשתות מספרות כי 60 אחוז ממושבי הכנסת שנבחרו מאז קום המדינה פוזרו טרם זמנן. האמת היא שאם מחליטים ללכת לבחירות, צריך לעשות את זה במהירות האפשרית כדי למנוע פגיעה בכלכלה ובביטחון ולהפחית את כמות השיח הציבורי ולהתייצב חזרה כגוש יציב ואיתן". (לימור קריספין, תושבת הרצליה, היא מנהלת בתחום ההייטק)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר