חולון או סן פרנסיסקו: לאיזו עיר כדאי להרצליה להתחפש?

הפרלמנט של צומת השרון עונה על שאלה מיוחדת לפורים, ומציע להרצליה להפוך ליום אחד לעיר אחרת

פורסם בתאריך: 21.3.19 08:12

תומר שילה

הרצליה היא העיר שלי והאהובה עלי מכל, אבל אם שואלים אותי לאיזו עיר כדאי לה להתחפש, אז אשמח שהיא תתחפש לסן פרנסיסקו שבקליפורניה, ארצות הברית. סן פרנסיסקו היא בעיני אחת הערים, אם לא העיר הכי יפה בעולם. גם מבחינת המבנים, גם מבחינה קולינרית וגם ובעיקר מבחינת האווירה המיוחדת שלה. כבר כמעט 50 שנה שמתקיים בעיר מצעד גאווה ואירוע זה מקפיץ את העיר, מושך אליה מבקרים רבים ומעלה את המיתוג שלה. כמובן שיש בעיר גם הרבה הופעות של מוזיקה מעולה וכמובן שבסמוך אליה שוכנת אוניברסיטת סטנפורד וגם ברקלי, שהן האוניברסיטאות המובילות בעולם וגם עובדה זו מחזקת את מיתוגה של העיר. שני המקומות המועדפים עלי בעיר הם הירידה מהגבעה הרוסית ברחוב לומברד, ורציף 39 על מגוון האטרקציות שבו. (שילה הוא עורך דין, מומחה בייצוג חייבים בהליכי פשיטת רגל ופעיל חברתי בהרצליה)

 

צורי ז'אן

צורי ז'אן

אם היו שואלים אותי לפני כמה שנים, הייתי עונה חולון בגלל העדלאידע המפוארת שעושים בחולון. אבל, לשמחתי, בקדנציה של ראש העיר הנוכחי משה פדלון יש לנו בהרצליה גם עדלאידע מפוארת ומרשימה. לסיכום, אין שום עיר שהיית רוצה להתחלף איתה לא באיכות החיים ולא בפעילות התרבות שיש לנו בהרצליה. (צורי ז'אן הוא הבעלים של קבוצת ז’אן נדל"ן ברחוב סוקולוב בהרצליה)

 

טלי למדן

טלי למדן. צילום פרטי

רומא, בהחלט רומא. איטליה מתהדרת באחת מערי הבירה היפות והמרתקות בעולם בכלל ובאירופה בפרט. עיר מרגשת, רומנטית, טעימה להפליא, מגוונת וצבעונית מאוד. בכל חופשותיי שם אני מוקסמת כל פעם מחדש מהעיר ובכל פעם אני מגלה משהו חדש. הייתי שמחה אם הרצליה שלנו תהיה יותר צבעונית – שתהיה אמנות רחוב, ציורי קיר צבעוניים, בית קפה שהוא גם מקום לתערוכת אמנות, שוק אוכל צבעוני מגוון אולי הופעות ג'אז ברחוב מדי פעם. בתחום הקולינריה: פיצה/פסטה/גלידות – אנחנו אלופים פה. לא הייתי מוסיפה או משנה חנויות בגדים בעיר, לא הייתי מצפה שיעמידו מזרקה או שמיני קולוסאום יוצג באיזו רחבה. אבל כן ובעיקר להפוך את העיר לצבעונית, תוססת, עם אמנות עכשווית והמון אור ושמחה. (למדן היא יועצת נדל"ן ברימקס סטאר הרצליה ופעילה חברתית למען קשישי העיר)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר