בית קינן. צילום ליאור אורן
בית קינן. צילום ליאור אורן

איפה מטיילים בהרצליה בחג? "למביני עניין הייתי ממליץ לבקר בבית קינן"

הפרלמנט של הרצליה עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: על אילו מקומות בעיר תמליצו לאנשים שמבקרים בה בחול המועד?

פורסם בתאריך: 24.4.19 10:56

נורית כהן

נורית כהן. צילום סיון פרג'

"בפסח אנו מציינים את יציאת בני ישראל מעבדות לחירות, את החג אנו חוגגים בעונת האביב הקסומה, בה הטבע מתחדש ומלבלב ואין מתאים מהזמן הזה והסמליות הטמונה בו כדי לבלות ולחגוג את חירותנו. לאנשים המתארחים בעיר אמליץ לבלות בחוף הים של הרצליה, שהוא אחד היפים והמטופחים בארץ. מי שאינו אוהב לשכשך במים או להתלכלך בחול יוכל ליהנות מנוף ים מרהיב הנשקף מן הטיילת המשתרעת לאורך החוף. אם כבר נמצאים באזור זה, לא לפספס ביקור באתר העתיק אפולוניה ובילוי במרינה של הרצליה. את הקלוריות שצרכנו בחג נוכל לשרוף בספורטק, ולחובבי התרבות והאמנות אני ממליצה בחום לבקר במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית ובבית הראשונים. לקינוח, את הבילוי בעיר לסיים בחגיגת המימונה שתתקיים בפארק הרצליה". (תושבת הרצליה עו"ד נורית כהן היא יו"ר ועד ההורים בבית הספר בר אילן, יו"ר ועדת ביקורת בעמותות דינל'ה ומרום וחברת מועצה ציבורית באלו"ט)

תומר שילה

"כמו בכל שנה בחג החירות העיר תתמלא באורחים ומבקרים רבים שיגיעו ליהנות מאתרי הפנאי והנופש שבה. חופי הים יהיו מלאים במתרחצים שיבואו ליהנות מפתיחת עונת הרחצה, הורים וילדים רבים יבקרו בשמורת הטבע המדהימה באפולוניה וכמובן רבים מאוד יגדשו את הפארק העירוני. לתושבי העיר ומביני עניין הייתי ממליץ לבקר בבית קינן, בו תוצג תערוכת צילומי ציפורי שצולמו בפארק על ידי תושבי העיר. וכמובן שלקראת סיום החג כדאי להגיע למופע המימונה המרכזי שיתקיים ב־28.4 בגן בן שפר, ובו יככב הזמר הידוע שמעון בוסקילה לצד זמרים נוספים וכמובן להקת שבעת הכוכבים". (שילה הוא עורך דין, מומחה בייצוג חייבים בהליכי פשיטת רגל ופעיל חברתי בהרצליה)

 

אלי חיו חמו (ג'מיל)

אלי חיו חמו (ג'מיל). צילום עזרא לוי

"למבקרים בהרצליה יש שלל מקומות בהם ניתן לבלות בחול המועד במהלך חג הפסח. המקום הראשון כמובן הוא רצועת החוף היפיפייה של הרצליה, בה יכולים כל בני המשפחה ליהנות, לרחוץ בים ולהסתובב בטיילת ובמרינה שנמצאים בקרבת החופים. לאוהבי הטיולים אף מומלץ להגיע לגן הלאומי באפולוניה ולחקור את האזור. מקום בילוי נוסף הוא קניון שבעת הכוכבים למי שמחפש קניות, וגם אטרקציות לילדים כמו בית הקולנוע, באולינג, משחקי וידיאו וג׳ימבורי. כמו כן, פארק הרצליה והספורטק יכולים להיות מקומות נהדרים לשלל בני המשפחה ל'על האש', יש שם גן שעשועים לילדים, אגם, בתי קפה, מגרשי ספורט וריצות". (אלי חיו חמו (ג'מיל) הוא בעלי קבוצת הכדורגל הפועל הרצליה ובעלי מסעדת מפגש השרון בעיר).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר