צילום אילוסטרציה אורן זיו

הפרלמנט של צומת השרון עונה: כמה צריכה לעלות כניסה לבריכה?

הקיץ הגיע ומחירי הכניסה לבריכות השחייה מגיעים לשיאים חדשים. אז מה הסכום המקסימלי שהייתם משלמים על כניסה חד פעמית לבריכה?

פורסם בתאריך: 23.6.19 11:00

שני אבידן

שני אבידן

"ביקור בבריכת השחייה יכול להיות פעילות ספורטיבית מהנה בכל גיל ולכל בני המשפחה. אולם, עלות הכניסה בימינו אינה שווה לכל נפש. לראייה, בני הנוער, התיכוניסטים והחיילים מעדיפים לבלות בחוף הים שם הכניסה חינם. עלות הכניסה לבריכה עבור בוגר צריכה לנוע בין 30 ל-50 שקלים, והכניסה לילדים צריכה לעלות בין 20 ל-40 שקלים. פעוטות עד גיל שלוש צריכים להיכנס חינם. כך תוכל משפחה ממוצעת בת חמש נפשות לבלות יום שלם של הנאה במחיר סביר, ובהתחשב בעובדה כי השהות בבריכה בדרך כלל כרוכה בהוצאות נוספות של רכישת מזון ושתייה". (תושבת הרצליה שני אבידן היא עורכת דין לענייני משפחה המתמחה בגישור ובגירושין בשיתוף פעולה)

אלי חיו חמו (ג'מיל)

אלי חיו חמו (ג'מיל). צילום עזרא לוי

"חשוב לזכור שיש עלויות גבוהות לתפעול והחזקת הבריכה לתקופה קצרה של מספר חודשים במהלך הקיץ, כמו קבלת אישורים מהעירייה, ניקיון ותחזוקה שוטפים ושירותי הצלה. כל אלה מייקרים את מחיר הכניסה לבריכות. המחיר עשוי להשתנות גם בהתאם לאזור שכונת המגורים והשירותים הנלווים, כמו חוגים או הצגות לילדים. כניסה חד פעמית לבריכה, בייחוד בסופי שבוע, עשויה להיות יקרה למשפחה. יחד עם זאת, ישנם מבצעים עונתיים וחצי עונתיים, מנויים וכרטיסיות למספר רב של כניסות שעלולים להיות משתלמים יותר. לדעתי כרטיסייה ל-12 כניסות בעלות של כ-300-250 שקל זה מחיר סביר. (אלי חיו חמו (ג'מיל) הוא בעלי קבוצת הכדורגל הפועל הרצליה ובעלי מסעדת מפגש השרון בעיר)

 

רותם לוין

רותם לוין

"בילוי בבריכה בקיץ הוא מוצר המוני ועממי שרבים מהתושבים רוצים לצרוך. מחירים מופקעים וללא בקרה יפגעו כלכלית בתושבים, ובעיקר במשפחות הגדולות, שישלמו סכומים גדולים או יוותרו על הרחצה. קטונתי מלנקוב במחיר מפאת חוסר היכרות עם התחום, אך בהחלט מספר דברים יכולים לקבל ביטוי: הנחת תושב משמעותית; הגבלת מחיר התקרה בדוכני המכירה; הקצאה מסוימת, כחלק מהתנאים, לטובת אוכלוסיות מוחלשות. לכולם מגיעה האפשרות לבלות בבריכה עם חברים מהגן, מהכיתה ומהשכונה. זכרו קרם הגנה, כובע ושתייה מרובה. קיץ בטוח ונעים". (תושב הרצליה רותם לוין הוא פעיל חברתי, עוסק בתחום המזון ומייסד פרויקט דינל'ה)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נטלי

    הבריכה ברעננה יקרה בטירוף. 85 למבוגר ו – 70 שקלים לילד! בושה ! על מה ולמה??

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר