שופינג
שופינג

"באינטרנט השמיים הם לא הגבול, רק מסגרת האשראי"

הפרלמנט של הרצליה עונה על שאלה אחת בשבוע, והפעם: איפה לדעתכם כדאי יותר לקנות היום - בחנויות אופנה או באינטרנט?

פורסם בתאריך: 5.12.19 14:58

לימור קריספין

לימור קריספין. צילום פרטי

"הקניות באינטרנט הפכו היום לתופעה של ממש. אם עד לפני שנים מעטות רק טכנולוגים בדם היו מעזים להעלות על דעתם רכישת מוצרים בחנות וירטואלית, הרי שהיום אפשר לקנות כמעט הכל באינטרנט – מהמבורגר ועד מקרר, מספר ועד טלוויזיה. היום יותר ויותר צרכנים נהנים מהנוחות והקלות של קניות באינטרנט. השופינג ברשת נעשה ללא תורים, ללא פקקים ובעיות חניה וכמובן תמיד ישנן הטבות בשל החיסכון בהשכרת מקום, משכורות לעובדים ועוד. אצלי, רכישת בגדים ברשת הפכה להיות בעדיפות גבוהה בשל הנגישות, המגוון והמחיר המוזל כמובן.  באינטרנט השמיים הם לא הגבול, רק מסגרת האשראי. אם זו חנות וינטאג' בניו יורק או בוטיק יוקרתי בפריז, ניתנת לנו הזדמנות לעיין בקולקציה מבלי לרכוש כרטיס טיסה, אלא הישר מכורסת הטלוויזיה או משולחן העבודה, באמצעות כמה לחיצות על העכבר. (לימור קריספין, תושבת הרצליה, היא מנהלת בתחום ההייטק)

 

שני אבידן

שני אבידן

"בניגוד לתדמית הנפוצה שאולי יש לנשים, אני לא חובבת שופינג גדולה במיוחד. אמנם בחנויות אופנה המחירים יקרים יותר, אבל יש אפשרות למדוד את הבגד, להתרשם מהאופן שבו הוא מונח על הגוף, להרגיש את הבד ולהתאים את הטקסטורה עם פרטי לבוש אחרים. לצד היתרון הזה, יש חיסרון גדול של בזבוז זמן וכיתות הרגליים בין החנויות השונות. ברכישה ברשת, המחירים זולים יותר, וניתן לבצע סינון של צבעים סגנונות וקטגוריות בקלות. בלחיצת כפתור אחת ניתן לצמצם את הבחירה מתוך עשרות אלפי פרטי לבוש, למספר פריטים פוטנציאליים לרכישה עבורי. בשקלול של הדברים, אני מעדיפה לבצע רכישות מהטלפון הנייד במיטה, ולקחת בחשבון שגם אם פריט אחד או שניים שרכשתי לא יהיו לטעמי, מדובר בסכומים נמוכים יחסית ולכן הנזק הכספי הוא לא גדול והחיסכון בזמן הוא משמעותי". (שני אבידן, תושבת הרצליה, היא עורכת דין לענייני משפחה המתמחה בגישור ובגירושין בשיתוף פעולה)

 

נורית כהן

נורית כהן. צילום סיון פרג'

צילום סיון פרג'

"האפשרות לרכישות אונליין פתחה בפנינו עולם חדש והגבירה את התחרות בעולם הישן (חנויות האופנה) אשר נאלצו להוריד מחירים על מנת לשרוד. הכל זמין יותר, נגיש יותר ולפעמים זול הרבה יותר ותרבות הצריכה משתנה בהתאם וקצת 'מקלקלת' אותנו, הצרכנים. אז לפני מענה לשאלה איפה כדאי יותר לקנות, אני ממליצה לשים לב לשאלה האם אנחנו בכלל צריכים לקנות. אם בכל זאת צריכים, תמיד כדאי לבדוק ולהשוות לפני ביצוע הרכישה. לכל אחת מהפלטפורמות יש כמובן יתרונות וחסרונות. היתרון המשמעותי של רכישות אונליין הוא הזמינות והנגישות – אני יכולה לבצע את הרכישה בכל זמן ובכל מקום. יתרון נוסף, אבל בעירבון מוגבל, הוא המחיר. היתרון ברכישה בחנויות אופנה הוא סיפוק מיידי, אני מקבלת את המוצר מיד עם התשלום עליו ויודעת בדיוק איך הוא יראה עלי. יתרונות נוספים הם בעיקר בעולם מועדוני הלקוחות, בו אני יכולה לצבור נקודות, לקבל מתנות ולזכות בהטבות שונות שיהפכו את הרכישה לכדאית. אז בשורה התחתונה, התשובה לשאלה היא 'תלוי'". (עו"ד נורית כהן, תושבת הרצליה, היא יו"ר ועד ההורים בבית הספר בר אילן, יו"ר ועדת ביקורת בעמותות דינל'ה ומרום וחברת מועצה ציבורית באלו"ט)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר