מעצבי שער בהרצליה (מאגר Ingimage)
מעצבי שער בהרצליה (מאגר Ingimage)

מעצבי שיער מומלצים בהרצליה | האנשים שכדאי שתכירו

הלקוחות מגיעים אליהם מרחבי הארץ ופוקדים את המספרות במשך שנים רבות. הכירו מעצבי שיער מומלצים בהרצליה, עם טיפים לגבי הצלחתם בתחום ואיך הם שומרים על התשוקה האדירה לעיצוב שיער במשך שנים רבות

פורסם בתאריך: 10.6.18 17:40

שרון ביוטי סלון Sharon Beauty Salon

כשמגיעים למכון היופי "שרון ביוטי סלון", נעטפים ברוח מן הים, בניחוחות של תיירים וביופי מכל פינה. המכון, שכולל מספרה שאותה מנהל שרון שלמה, ומכון קוסמטיקה, נמצא בקניון ארנה בהרצליה פיתוח, ממש מתחת למלון ריץ קרלטון המפואר, ואליו וממנו נכנסים ויוצאים לקוחות קבועים, לקוחות חדשים וגם תיירים מכל העולם, שבאים להתחדש ולהתרענן.
בעצם יש בו הכול – טיפולי שיער החל מצבעי שיער, שינוי פיגמנט, צבעים ללא אמוניה וגווני שמש ואומברה המבוקשים ועד החלקות, טיפולים משקמים, תסרוקות ערב, פֶנים מעוצבים ותספורות לנשים, גברים וילדים, לצד טיפולים בתחום הקוסמטיקה, פדיקור, מניקור, הסרת שיער, עיצוב גבות, לק ג'ל ועוד. "אנחנו one stop shop, אפשר לעשות פה טיפול כולל, ולחסוך זמן", אומרים במכון היופי, "בזמן שמחכים 35 דקות עם צבע שיער על הראש, אפשר ליהנות בינתיים מפדיקור ומניקור או מכל טיפול מקצועי אחר"
כבר שבע שנים ששרון מנצח על המכון המשולב, בוחר בקפידה את הצוות שעובר הכשרה, ומעניק שירות ברמה גבוהה לצד מקצועיות בלתי מתפשרת. המספרה עובדת עם מוצרי L’Oréal ו-Kerastase, שתי חברות גדולות ומוכרות בתחום השיער, ואף מייצגת אותן באזור הרצליה. בעבודה על גווני השמש והאומברה שרון לא מוותר על מוצרי חברת olaplex המתמחה בשמירה על סיב השערה, שלא תישבר ואף תשתקם. בתחום הקוסמטי עובד המכון עם המותגים המוכרים o.p.i ו-essie ונהנה ממיקום מעולה לצד המספרה המודרנית והחדשנית ומול הים.
קניון ארנה הרצליה פיתוח
076-5448828
קישור לאינסטגרם
קישור לפייסבוק

שרון ביוטי סלון

שרון ביוטי סלון

 

רחל ונועם מעצבי שיער

אצל רחל ונועם נעמת הכול נשאר במשפחה. היא האמא, הוא הבן, וביחד הם מנהלים את מספרת "רחל ונועם מעצבי שיער" כבר במשך עשור. אבל שלא תיטעו, שכן המספרה נכנסה לעשור הרביעי שלה.
רחל מגיעה ממשפחה של שבעה אחים, שכולם עסקו במקצוע הספרות. "בגיל 9 נכנסתי לעזור לאחים שלי, ובגיל 14 הפכתי לעצמאית", מספרת רחל. זה קרה ברוסיה, בה נולדה וגדלה. בגיל 19 עלתה לארץ, השתלמה במשך כמעט שנתיים והקימה את העסק הנוכחי שלה. בהרצליה הוא קיים כבר 31 שנים, קודם כמספרה קטנה וביתית בשכונת נווה עמל, ולפני שמונה שנים כמספרה עירונית ומעוצבת במרכז העיר ההומה, כשלצידה בנה נועם.
"זה הדבר הכי טוב שקרה לי", היא אומרת על העבודה עם נועם, שהתחיל את לימודי הספרות בבית הספר של שוקי זיקרי. "הוא ישר, פרפקציוניסט ומקצוען, וגם נעים ונוח ממש כמו השם שלו, ואנחנו מאוד אוהבים את הביחד שלנו". נועם מסכים: "אמא שותפה מדהימה ולא הייתי מחליף אותה באף אחד אחר". ביחד הם מתמחים בתספורות אופנתיות, תסרוקות ערב, צבע, כימיה, החלקות יפניות ואורגניות, ויוצאים להשתלמויות מקצועיות כדי להישאר מעודכנים ולשמור על רמת ביצוע גבוהה. הם מקפידים על חומרים המאושרים על ידי משרד הבריאות, עובדים עם חברות כמו KEUNE ו- MONTIBELLO ומעודכנים בכל הטרנדים העכשוויים, כמו האומברה והבליאז', ועד הנצחיים כגון ההחלקה היפנית.
"אנחנו נותנים את הנשמה לכל לקוח. חשוב לנו שייצאו מרוצים, יחזרו שוב וימליצו גם לאחרים", מדגישה רחל, "לא נעשה רק מה שאנחנו אוהבים, אלא את מה שהם מבקשים, משום שאצלנו מקבלים את הלקוחות באהבה ושולחים אותם באהבה". יחד עם זאת, אם לקוחה מבקשת משהו ספציפי, אבל באבחון שהם עורכים לשיער, מתגלה שהוא לא מתאים, יסבירו לה שכאן עובר הגבול. "לא נעשה כל דבר בכל מחיר. בראש סדר העדיפויות עומדת בריאות השיער ואחר כך השם שלנו. אנחנו רוצים להמשיך להסתובב בראש מורם בעיר עם מלוא המקצועיות וההערכה שרוחשים כלפינו".
הלקוחות מהשכונה ממשיכים להגיע, ולהם נוספו לקוחות מרחבי העיר והארץ, החל מפתח תקווה ועד אילת ואפילו רומניה ואיטליה. "יש כמה סטודנטיות לרפואה שלומדות בחו"ל ומגיעות אלינו פעם בשנה, לא נותנות לאף אחד אחר לגעת להן בשיער", אומר נועם, ורחל מסכמת: "המספרה היא כמו משפחה גם ללקוחות, החומרים שלנו משובחים והמחירים סבירים. מי שמגיע אלינו, נשאר".

סוקולוב 63 פינת אחד העם הרצליה

טלפון: 09-9546010

פייסבוק: רחל ונועם מעצבי שיער

רחל ונועם מעצבי שער, צילום: נועם נעמת

רחל ונועם מעצבי שער, צילום: נועם נעמת

התוספות שתופסות – את השיער ואת הלקוחות | עיצוב שיער – שחר אהרוני

בשחר אהרוני – מספרה ותיקה לטיפולי יופי לשיער – מייבאים מכל העולם תוספות שיער ייחודיות ומתמחים בכל הפתרונות לשיער דליל של נשים. זוהי מספרה ותיקה לטיפולי יופי לשיער בהרצליה שהעתיקה את מיקומה מחולון. במקום מתמחים בכל הפתרונות לשיער דליל לנשים, כולל: התקרחות, עיבוי שיער דליל ופתרונות לקרחות, השלמות שיער, תוספות שיער, הארכות שיער ועוד. המספרה היא יבואנית ותיקה של תוספות שיער, ואף מתמחה בשיטות ייחודיות לתוספות שיער. הבעלים שחר אהרוני הוא בעל ותק של 28 שנה בעיצוב, מילוי ועיבוי שיער. במספרה עושים תספורות לנשים ומתמחים בצביעת שיער בכל סוגי הצבעים והגוונים באמצעות צבעי שיער ללא אמוניה, זהים לשיער הראש ומשתלבים בצורה מושלמת עם השיער הקיים.
ייבוא תוספות השיער למספרה מגיע בכל הטקסטורות: שיער חלק, גלי, מתולתל ועוד, ומציעה ללקוחות מחיר אטרקטיבי לתוספות שיער – החל מ-1,000 שקלים ומעלה באיכות גבוהה מאוד של עבודה ומקצועיות. את תוספות השיער מוסיפים באמצעות טכניקות ייחודיות, ובהן: הלחמה קרה, הלחמה חמה, חיבורים אורגניים בעזרת חומר ידידותי לסביבה, יחידות קרקפת לשיער דליל ושיטה חדשנית לתוספות שיער ללא דבקים וללא הלחמות.
למספרה מגיעים לקוחות מכל רחבי הארץ, שנהנות לא רק מתוספות שיער אלא גם מהחלקות שיער אורגניות – שמבריאים את השיער, מעניקים לו אפקט של שיער נושם ומבריק ומחזיקים מעמד במשך חצי שנה בשיטה בריאה ללא ריח, ללא עשן וללא שימוש בפורמלין. לקוחות רבים של המספרה עושות מנוי חודשי, המאפשר להן להגיע באופן קבוע מדי חודש לטיפול בתוספות השיער, אותן מורידים, מנקים, צובעים ומרכיבים שוב על השיער במגוון טכניקות.
במספרה עושים שימוש במוצרי חברת לוריאל, מעבירים למעצבי שיער מרחבי הארץ השתלמויות לתוספות ולהארכות שיער, ואף מוכרים למעצבי שיער ולמספרות מרחבי הארץ את כל החומרים הנלווים: דבקים, קרטינים ומלחמים, מלבד תוספות שיער. במספרה מוכרים ספריי מיוחד מחומר אורגני, שנותן מענה לצביעת שיער המומלץ על ידי רופאי עור ברישיון משרד הבריאות, שנותן מענה לצביעת שיער לבן ומעניק נפח לשיער, במקום להגיע למספרה מדי שבועיים עד שלושה שבועות.
שחר אהרוני מסביר כי "בשנים האחרונות תוספות שיער הן טרנד בשל העובדה שהשיער הישראלי פגום ויבש מאוד בגלל מזג אוויר, השמש והמתח התמידי, ולכן יש ביקוש רב למילוי, להארכות ולעיבוי שיער. הלחמת השיער מספקת פתרונות לנשים בכל הגילאים הסובלות מנשירת שיער ומדילול שיער אחרי טיפולים כימיים ונשירת שיער".

רחוב סוקולוב 69, הרצליה, טל': 052-2652509.

 

שחר עיצוב שער

שחר עיצוב שער

הניסיון והוותק עושים את ההבדל | מספרת עמי – עיצוב שיער

במספרת עמי עיצוב שיער בהרצליה הותיקה, מתמחים בתוספות שיער טבעי מכל הסוגים והגוונים ובמגוון טכניקות, החלקות שיער אורגניות קראטין ויפניות וצבעי שיער איכותיים
במספרה מתמחים בכל תחומי השיער: התמחות בשיטות ייחודיות למספרה לגווני שיער, תוספות שיער מכל הסוגים והגוונים, החלקות שיער אורגניות קראטין ויפניות, וגם הסרת שפם וסידור גבות בעזרת חוט ושעווה. למספרה יש ניסיון מקצועי רב, ותק ואמינות, ולמעשה נחשבת למרכז לתוספות שיער טבעי עם לקוחות מרוצים שמגיעים – לא רק מאזור השרון אלא ממקומות רבים בארץ: קיסריה, חיפה, באר שבע ואפילו אילת. רוב הלקוחות שמגיעים למספרה, שהאווירה בה משפחתית וחמימה, הן נשים – ובמקרים רבים מכמה דורות: סבתא, אמא, נכדה ואפילו נינות. במספרה עושים תספורות לא רק לנשים, אלא גם לילדים, בני נוער ולגברים.
הבעלים של המספרה, עמי דבש, 49, העוסק בעיצוב שיער מזה 36 שנה, כשהמספרה פועלת באותו מקום מזה 32 שנה עם צוות צעיר ודינמי של ארבעה עובדים. על מנת להתעדכן בכל אופנות השיער המשתנות מדי פעם, הוא וצוותו מקפידים לטוס להשתלמויות מקצועיות בלונדון ובברלין אצל טוני וגיא ואצל וידל ששון. עמי החל ללמוד עיצוב שיער כבר בגיל 13 בבית ספר לספרות בכפר סבא, ואת המספרה הראשונה שלו פתח כבר כשהיה בן 18, במקביל לשירותו הצבאי כספר בבסיס חיל האוויר בהרצליה, שכיום נמצא בשטחו המרכז הרב תחומי הרצליה.
במספרה מקפידים על שימוש בחומרים טבעיים לתוספות השיער ולהחלקות השיער. כך למשל, תוספות השיער מחוברות באמצעות הלחמה קרה או בקרטין טהור שאינו מזיק לשיער, בהחלקות השיער נעשה שימוש בחומרים שקיבלו אישור של משרד הבריאות, ובמספרה משתמשים רק עם החומרים הטובים ביותר המיוצרים על ידי חברות ידועות כמו: וולה, מון פלאטין ולוריאל.
עמי מספר כי "אני אוהב מאוד את מקצוע הספרות ותמיד מקפיד להתקדם ולהתחדש בכל מה שקשור למקצוע". הוא מגלה מהי האופנה השולטת כיום בכל הקשור לתסרוקות: לצעירות – שיער ארוך מדורג עם פוני שפיצי למראה צעיר שובב לקיץ, עם גווני שמש טבעיים וזרוקים ועדינים שנותנים מראה טבעי ופראי, לגברים – תספורת קצרה בסגנונות שונים, עם שיער לצד או שיער ארוך יותר למעלה וקצוץ בצדדים, ולנשים – גווני חום שטני וגוונים חום בצבעים שמזכירים את הקיץ ויוצרים מראה טבעי, שפיצי ושובב. התספורות הפופולריות הן שיער קצר וקצוץ עם הרבה שפיצים שמבליטים את התספורת וצבוע בצבעי בלאנש אומבריי וגווני שמש בגוונים שונים – ורוד, כחול, צהוב וסגול – בכל גיל, בעיקר לנשים.

רחוב סוקולוב 53, הרצליה

טל': 09-9501313

שעות פעילות: 20:00-9:00, מלבד יום שני – עד 13:30 ויום שישי – עד 15:30.

עמי מעצב שיער

עמי מעצב שיער

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר