קיבוץ גליל ים. צילום ניר קידר
קיבוץ גליל ים. צילום ניר קידר

קיבוץ גליל ים ודור אלון יבנו פרויקט משרדים ענק בהרצליה

חברת אלוני ים, הנמצאת בבעלות משותפת של חברת האנרגיה והקיבוץ הסמוך להרצליה, קיבלה היתר בנייה ל-64 אלף מ"ר

פורסם בתאריך: 6.5.18 12:44

חברת דור אלון וקיבוץ גליל ים משתפים פעולה כדי לבנות פרויקט משרדים בדרום אזור התעשייה של הרצליה. לפרויקט היתר בנייה לכ-64 אלף מ"ר של שטחי מסחר ומשרדים ועוד כ-40 אלף מ"ר של חנייה תת קרקעית. פרויקט המשרדים אמור להיבנות בסמוך לקומפלקס שבונה כעת חברת מיקרוסופט באזור.

הבעלים והיזם של הפרוייקט היא חברת "אלוני ים", המשותפת לקיבוץ גליל ים (26%) וקבוצת האנרגיה דור אלון, שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה (74%). לפי פרסומים קודמים, פנתה אלוני ים לעיריית הרצליה כדי לקבל היתר בנייה ל-40 אלף מ"ר נוספים בפרויקט, למטרות מגורים, בשכירות או בדיור מוגן.

לפי ההודעה לבורסה שפרסמה דור אלון, החברה החלה במגעים עם חברות נדל"ן שונות כדי להקים את הפרויקט האמור. "הוחלט על הקמת ועדת דירקטוריון מיוחדת ובלתי תלויה המונה שלושה דירקטורים חיצוניים, אשר במסגרת תפקידה תבחן חלופות של עסקאות מימוש שונות, תגבש הליך תחרותי, תנהל מו"מ עם המציעים השונים וביניהם חברה שלבעל השליטה ענין בה, ותביא המלצותיה בפני ועדת הביקורת ודירקטוריון החברה", נכתב בהודעה.

דור אלון, המפעילה 211 תחנות דלק ברחבי ישראל (הרשת הרביעית בגודלה בארץ) ולצדן תחנות הנוחות "אלונית", נמצאת בשליטת חברת ההחזקות "אלון רבוע כחול ישראל בע"מ" מאז ספטמבר 2016. חברה זו מחזיקה גם בחברת הנדל"ן "רבוע כחול נדל"ן", וצפויה להשלים בקרוב את רכישת "אפריקה נכסים", ולא מן הנמנע כי אחת מהן תיבחר לבנות את פרויקט המשרדים בהרצליה פיתוח.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר