שכונת הרצליה ב'. צילום עזרא לוי
שכונת הרצליה ב'. צילום עזרא לוי

חברת מנרב רכשה חמישה דונם בהרצליה ב' להקמת פרויקט מגורים חדש

החברה תקים שבעה בניינים ו-54 דירות יחידות דיור בסך הכל. מחיר מוערך של דירת שלושה חדרים בפרויקט: 2.5 מיליון שקל

פורסם בתאריך: 1.1.19 14:01

חברת מנרב פרויקטים חתמה על עסקת קומבינציה עם בעלי קרקע פרטיים, לרכישת הזכויות בקרקע, בשטח כולל של כ-5,378 מ"ר, בפינת הרחובות המסילה ונוף שדמות (מפגש הרחובות הצפוני) בשכונת הרצליה ב' בהרצליה. החברה מתכננת להקים בשטח, בהתאם לתב"ע, פרויקט מגורים של שבעה בניינים בגובה שלוש קומות מעל קומת הקרקע, ובהם 54 יחידות דיור בסך הכל.

"ההשקעה הצפויה בפרויקט הינה כ-89 מיליון שקל והיקף ההכנסות הצפוי בפרויקט כ-102 מיליון שקל, לא כולל מע"מ", מסרה החברה שהוסיפה שבכוונתה להשתמש בהלוואה בנקאית כדי לממן את הקמת הפרויקט.

הקמת הפרויקט צפויה להימשך כשנתיים ממועד קבלת היתר בניה. משרד האדריכלים שנבחר לתכנן את הפרויקט הוא פרחי צפריר. הפרויקט יכלול דירות בנות שני חדרים, שלושה חדרים, חמישה חדרים ודירות מיוחדות. על פי ההערכות, מחיר דירת שלושה חדרים בגודל 70 מ"ר ישווק ב-2.5 מיליון שקלים.

הדמיית הפרויקט

מנרב מקדמת בהרצליה, יחד עם שותפים, גם הקמת 200 דירות ויותר מ-150 אלף מ"ר שטחי מסחר ב"משולש התחבורה" בהרצליה, ליד מחלף שבעת הכוכבים. פרויקט נוסף של מנרב הוא פרויקט הפינוי הבינוי בפינת הרחובות בר כוכבא והר מירון בהרצליה, במסגרתו החברה אמורה החברה להקים 400 דירות במקום 124 דירות ישנות

דרור קוזניצקי, מנכ"ל מנרב פרויקטים אמר כי יתרונה של השכונה הוא מיקומה הסמוך לצירי תנועה מרכזיים, לחוף הים ולאזור העסקים והבילויים של הרצליה פיתוח.

מנכ"ל מנרב דרור קוזניצקי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משפחת סלומון מהרצליה ב'

    מכל בעלי המגרשים החקלאיים שהופשרו, יחידי סגולה שלא הופקע על ידי העירייה כמתחייב 40% אלה אתם, איך העירייה מסבירה מהלך לא חוקי זה, ראש העיר נושא את דגל ⛳ היושר איפה אתה ראש העיר, מהלך זה גובל בשערורייה, אילו הפקיעו, לא היה נותר מגרש של 2דונם איך אתם בונים בנייה רוויה, תבנו בצהלה נראה, תבנו בכ"ש, אתם גאונים איך השגתם את הדבר הזה, צריך ללמד את הגאונות שלכם באוניברסיטה, איך נפלו הגיבורים תושבי הרצליה ב'

  2. למי יש כסף ל-3 מליון שקל דירת 4 חדרים??

    מחירים הזויים 70 מ"ר ב-2.5 מליון שקל??
    הגזמות פראיות. לפני 10 שנים נמכרה במליון שקל פחות.
    תפסיקו לעבוד על הציבור התמים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר