הדמיית פרויקט נצבא. הדמייה 3DVISION

שטח התחנה המרכזית בהרצליה יהפוך לפרויקט להייטקיסטים

יזמית הפרויקט, חברת נצבא, תעניק לעובדי חברות הייטק הנחה של עד 170 אלף שקל ברכישת דירות בפרויקט, במטרה למשוך "אוכלוסייה איכותית"

פורסם בתאריך: 12.9.19 07:15

חברת נצבא החזקות, יזמית פרויקט הבנייה שעל שטח התחנה המרכזית הישנה של הרצליה, תעניק לעובדי חברות הייטק הנחות של עד 170 אלף שקל ברכישת דירה בפרויקט. כך מסרה החברה. בהודעת נצבא נמסר כי היא יוצאת בשיתוף פעולה עם מועדון הצרכנות הייטקזון, "ותעניק לכרבע מיליון עובדים ב-700 חברות הייטק הנחה של עד 170 אלף שקל בפרויקט החברה בלב הרצליה. במסגרת המבצע, מציעה החברה לאנשי הייטק העומדים בקריטריונים של הארגון, הנחה על כל הדירות בפרויקט נצבא פארק, אשר כולל כ-400 יחידות דיור במרכז המתחדש של הרצליה, במקום התחנה המרכזית הישנה".

כך, לעובדי חברות הייטק, תשווק דירת ארבעה חדרים בפרויקט ב-2.56 מיליון שקל במקום 2.68 מיליון שקל. דירת חמישה חדרים תוצע למכירה להייטקיסטים ב-3.136 מיליון שקל במקום 3.275 מיליון שקלים.

הפרויקט, שתוכנן על ידי משרד האדריכלים כנען שנהב ומבוצע על ידי אלקטרה בניה, מוקם בימים אלה על קרקע בשטח של כ-27 דונם במרכז העיר, בין הרחובות העצמאות ובן גוריון. "הפרויקט נבנה בשני שלבים, בשלב הראשון ייבנו שלושה בניינים בני 10 קומות ובהם 150 דירות וכן שני מרתפי חניה, ובשלב שני ייבנו 2 מגדלים ובהם כ-250 דירות נוספות", מסרה החברה, "למרגלות הבניינים ישתרע פארק של כ-10 דונם לרווחת הדיירים, כחלק מפיתוח שמבצעת העירייה. בקומת הקרקע של צמד המגדלים, תקים החברה שטחי מסחר בהיקף של כ-1,000 מ"ר".

רגינה סמוכה, מנהלת שיווק מגורים של קבוצת נצבא אמרה כי "שיתוף הפעולה עם הייטקזון יאפשר לאוכלוסייה איכותית, המורכבת לרב ממשפחות צעירות, לרכוש דירות במרכז הארץ במחירי מבצע. שמנו לב כי ישנם הייטקיסטים רבים בפרויקט, והמבצע יוכל להקל עליהם בהליך הרכישה". לדברי שיאל נובוקובסקי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בהייטקזון, "פרויקט נצבא פארק הוא היחיד בסביבה שמוכוון לעובדי הייטק".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר