דירת גן בפרויקט נצבא

הפרויקט שנבנה במקום התחנה המרכזית: האכלוס צפוי להתחיל בעוד מספר חודשים

בשלב הראשון ייבנו שלושה בניינים בני תשע קומות, בשלב השני שני מגדלים בהם קומת מסחר ו-24 קומות מגורים, ובסך הכל ייבנו 405 דירות. חברת נצבא יצאה במבצע לעיצוב הגינות של דירות הגן ללא תשלום

פורסם בתאריך: 19.1.21 12:52

תחילת האכלוס של פרויקט המגורים החדש שנבנה בימים אלה בשדרות בן גוריון במקום בו הייתה התחנה המרכזית של הרצליה, צפויה ביוני השנה, 2021. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון. הפרויקט, שתוכנן על ידי האדריכל גיל שנהב, מחולק לשני שלבים. בשלב הראשון יוקמו שלושה בניינים בני תשע קומות. בשלב השני, יוקמו שני מגדלים בהם קומת מסחר ו-24 קומות מגורים, מגדלים אלו נמצאים כעת בשלב התכנון. בסה"כ מונה הפרויקט כ-405 דירות גדולות ומרווחות בנות 3, 4, ו- 5 חדרים, מיני פנטהאוזים, פנטהאוזים ודירות גן, בקומפלקס המגורים יוקם פארק ירוק ורחב ידיים המשתרע על פני 10 דונם, לרווחת דיירי הפרויקט.

בתוך כך החלה חברת נצבא במבצע ייחודי בפרויקט שנקרא "נצבא פארק הרצליה", שבמסגרתו מציעה החברה לעצב את הגינה שבדירות הגן. הגינה המעוצבת צפויה לכלול צמחייה עשירה ומגוונת, כל זאת ללא תוספת מחיר. העיצוב יתבצע על ידי חברת ״אומנות הגינה הקסומה״ אשר מתמחה בעיצוב גינות. דירות הגן מוצעות למכירה החל מ- 3,450,000 מיליון שקלים לדירות חמישה חדרים. המבצע מאפשר ללקוח לקנות דירת גן ללא הצורך בליצור ולטפח את הגינה מאפס. הלקוחות ייהנו מגינה מטופחת ומושקעת ללא דאגות.
רגינה סמוכה, מנהלת השיווק של תחום המגורים בנצבא: "בתקופה האחרונה כתוצאה מנגיף הקורונה והסגרים שנובעים כתוצאה ממנו, לקוחות רבים מעוניינים להאיץ את מעבר הדירה לדירות מרווחות יותר עם גינה או מרפסות גדולות ולכן יזמנו את המבצע הייחודי. המבצע מאפשר לרוכשים להיכנס לדירתם החדשה, כשהגינה בה כבר גמורה ומעוצבת ללא צורך בדאגות לטיפול הראשוני בגינה מצד אחד ומצד שני חוסכת לרוכשים כסף ומבטיחה להם איכות חיים גבוהה כבר מיום כניסתם לדירה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מפחיד לחשוב על כמות עצומה כזו של כלי רכב שתחסום את צומת בן גוריון העצמאות. ברור שהיה נכון לבנות בשטח של התחנה המרכזית , אבל באמת מוגזם להוסיף על הבניינים הבנויים עוד שני בניינים בני 24 קומות. מי מהנדס העיר שנתן אישור לזוועה הזו במרכז העיר, במקום שאין אפשרות להרחיב את רחוב בן גוריון. אוולת.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר