פרויקט הגאון מוילנה בהרצליה, הדמיה - לוינשטין וים סוף

שיכון דרום: פרויקט פינוי בינוי ענק יוצא לדרך, 15 בניינים ייהרסו

שיווק הפרויקט יחל עם קבלת היתר בנייה. התוכנית כוללת 662 דירות חדשות, חלקן במגדלי מגורים בני 25 קומות, וכן שטחי מסחר ושטחים פתוחים לטובת הציבור

פורסם בתאריך: 9.6.22 08:37

 

פרויקט מתחם שיכון דרום בהרצליה יוצא לדרך: קבוצת לוינשטין וים סוף נדל"ן, יקימו פרויקט פינוי בינוי ענק הכולל 662 דירות במקום 216 דירות ישנות. במסגרת הפרויקט יוקמו 12 בנייני מגורים חדשים ובנוסף שני מבני ציבור וכחמישה דונם של שטח ציבורי פתוח. הפרויקט כולל כ-5,000 מ"ר שטחי מסחר. הוועדה המקומית לתכנון ובנייה הרצליה אישרה את התב"ע במתחם זה אותו מקדמות קבוצות לוינשטין וים סוף נדל"ן (זרוע הייזום למגורים מקבוצת פפושדו).

במסגרת הפרויקט ייהרסו ויפונו כ-15 בנייני שיכון ישנים, שנבנו בשנות ה-60 של המאה הקודמת ובמקומם צפויה להיבנות שכונה חדשה ומודרנית עם פיתוח סביבתי נרחב שתכלול בין היתר שלושה מגדלי מגורים בני 25 קומות ועוד בניינים נמוכים יותר. מדובר בפרויקט פינוי בינוי המשתרע על פני כ-28 דונם שיכלול עירוב שימושים עם כ-5,000 מ"ר שטחי מסחר וכ- 7,000 מ"ר שטחי ציבור. כיום יש במקום גם 12 חנויות.

אמיר לוטן, מנהל תחום התחדשות עירונית בקבוצת לוינשטין, אמר: "מדובר באחד מהמתחמים המורכבים והגדולים לפרויקט מסוג זה המאגד בתוכו מגוון רחב של בעלי זכויות מסוגים שונים ובהם חנויות, דירות ובתים פרטיים. אחד מהתנאים לאישור התוכנית היה הקצאת שטחים על ידנו לעירייה לטובת שטחים ציבוריים, שבהם מתוכנן פיתוח סביבתי נרחב ובניית מוסדות ציבור וחינוך לטובת תושבי העיר כולה. כמו כן, התוכנית כוללת שטחי תעסוקה ומסחר על חזית ציר בן גוריון, פתרונות חנייה תת קרקעיים, פתרונות נגישות ומרחב ציבורי פתוח וירוק. החלטנו להקים קרן תחזוקה אשר תממן לזכאים, על פי קריטריונים של העירייה, את דמי ועד הבית למשך 10 שנים. שיווק הפרויקט צפוי להתחיל עם קבלת היתר הבנייה".

 

צחי עומר, מנכ"ל ים סוף נדל"ן: "זהו פרויקט אשר בראש ובראשונה ישביח באופן משמעותי את תנאי החיים ואיכות החיים ל-228 משפחות ביחס למצב כיום. המתחם בעל פוטנציאל גדול הנובע ממיקומו בשכונה צומחת המושכת אליה משפחות צעירות רבות ואנו נרגשים לצאת עמו לדרך. סביב הפרויקט יוקמו מוסדות חינוך, שטחי ציבור ומסחר שיאפשרו חיי חברה וקהילה ברמה גבוהה ביותר. בנוסף מתוכנן שידרוג התחבורה הציבורית במקום שתאפשר נגישות רבה לשכונה. זהו פרויקט אטרקטיבי המובל על ידי שתי חברות נדל"ן ותיקות ויציבות, בעלות ניסיון רב בפרויקטים של התחדשות עירונית, דבר המחדד את יתרונותיו של הפרויקט".

שיכון דרום הינו אזור מבוקש ומרכזי ממוקם בחיבור שבין הרצליה ורמת השרון, על רחוב בן גוריון בצמוד לפרויקט צמרות. התוכנית קיבלה אור ירוק בוועדה המקומית הרצליה עוד ביוני 2019 לאחר דחיית התנגדויות שהגישו תושבים בשכונות סמוכות. לאחר שנדחו גם עררים ועתירה מינהלית שהגישו התושבים, אושרה התכנית באופן סופי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שאלתי

    קטסטרופה מבחינת תשתיות נגישות ושירותים מוניציפליחים. כיצד עיריתה רצליה נערכת לשלש את מספר הדירות והאוכלוסיה ???

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר