תוכנית התחדשות עירונית בשכונת גורדון בהרצליה, קרדיט - HQ אדריכלים
תוכנית התחדשות עירונית בשכונת גורדון בהרצליה, קרדיט - HQ אדריכלים

411 דירות חדשות: אושרה להפקדה תוכנית התחדשות בשכונת גורדון

בשטח התוכנית קיימות כיום 120 דירות. התוכנית כוללת גם שטחי מסחר ומבני ציבור בהם מבנה לשבט הצופים הפועל בשכונה

פורסם בתאריך: 27.7.22 08:45

התכנית המפורטת להתחדשות שכונת גורדון בהרצליה, במימון הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, אושרה להפקדה על ידי הוועדה המקומית הרצליה. התכנית מציעה מתווה התחדשות כולל לשכונה, לרבות מתן מענה נרחב לצרכי ציבור בנויים ופתוחים. התכנית המפורטת מקודמת על ידי הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, עיריית הרצליה ומינהלת ההתחדשות העירונית.

שכונת גורדון במזרח הרצליה משתרעת בין הרחובות ארלוזורוב בצפון, בית"ר בדרום ודרך ירושלים במזרח. שטח התכנית הוא כ-41 דונם וקיימות בתחומה 120 יחידות דיור. התכנית מציעה להקים במקומן 411 יחידות דיור, וכן כ-1,200 מ"ר למסחר שישולב במבני המגורים ושטח של כ-7 דונם למבני ציבור שונים. מתווה התוכנית כולל בינוי למגורים בגבהים שבין 6 ל-9 קומות. כמו כן, מציעה התכנית הסדרה ושילוב של מבני הציבור בשכונה וכן הסדרה של מערך הרחובות בשכונה, תוך יצירת חיבורים נוספים לשכונה להולכי רגל וכלי רכב מהמערכת הסובבת. השטח למבני הציבור יכלול בית ספר חדש, מבנה חדש ושטחי חוץ עבור שבט הצופים הפועל בשכונה, גני ילדים, מעונות יום ובתי כנסת. התכנית כוללת גם הקמת מבנה של יחידות דיור בר השגה שיוקם על קרקע בבעלות העירייה וייתן מענה לצרכים בנושא.

אלעזר במברגר, מנכ"ל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית: "התכנית האיכותית והיצירתית שאושרה מאזנת בין שימור האופי השכונתי ושיפור איכות החיים של תושבי השכונה בכל האופנים. תכניות מעין אלו מהוות דוגמא לפוטנציאל האדיר של התחדשות עירונית הנעשית מתוך חשיבה, דיוק והתאמה, ומביאות לשיפור דרמטי של סביבת החיים."

משה פדלון, ראש עיריית הרצליה: "התחדשות עירונית היא כיום אחד ממרכיבי השינוי והשדרוג של המרחב הציבורי בערים רבות בישראל, והינה מדיניות משמעותית לפיתוח פניה של העיר הרצליה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר