דורון כץ, צילום יוהנס פלטן
דורון כץ, כץ נדל"ן, צילום יוהנס פלטן

הרצאות, טיפים, וגם סטנדאפ: כנס נדל"ן יתקיים השבוע בהרצליה

דורון כץ, מארגן הכנס: "בתקופה כזו של עליות ריבית וחוסר ודאות לגבי תכניות עתידיות מטעם הממשלה, חשבתי שכדאי לאגד מספר בעלי מקצוע בשביל לתת טיפים מקצועיים לרוכשים ומוכרי נכסים"

פורסם בתאריך: 16.1.23 11:14

אוהבים נדל"ן ורוצים לקבל עוד מידע? מתלבטים איך למכור או לקנות נכס בצורה היעילה ביותר? אם כך, אתם מוזמנים לכנס נדל"ן שיתקיים השבוע בהרצליה, ביום רביעי הקרוב (18 בינואר) במלון דניאל ברחוב רמת ים 60 בהרצליה. את הכנס יזם ומארגן דורון כץ, מתווך הנדל"ן בהרצליה מעל 13 שנה, ובעל משרד התיווך כץ נדל"ן. הערב ייפתח בשעה 19:45 בהתכנסות ובשעה 20:00 יפתח דורון כץ את הכנס עם הרצאה בנושא "סקירה של שנת 2022 וצפי לשנת 2023".

לאחר מכן יתקיימו מספר הרצאות מקצועיות, כאשר הראשונה תהיה של אנילה ניסימוב מבית "הפניקס משכנתאות זהב" בנושא "פתרונות יצירתיים למימון". אחריה יעלה עו"ד אמיר אליוב שירצה בנושא מיסוי ומקרקעין. לאחריו תתקיים הרצאתו של איציק גוטסמן מאופק משכנתאות וייעוץ פיננסי בנושא "משכנתא בסביבת ריבית עולה ואינפלציה גואה". את פרק ההרצאות תנעל הרצאתו של מאור ברקו, שמאי מקרקעין בנושא "חשיבותה של שמאות טרם רכישה". את הערב יחתום מופע סטנדאפ מיוחד.

 

כץ מסביר מדוע יזם את כנס הנדל"ן: "בתקופה כזו של עליות ריבית וחוסר ודאות לגבי תכניות עתידיות מטעם הממשלה, חשבתי שכדאי לאגד מספר בעלי מקצוע בשביל לתת טיפים מקצועיים לרוכשים ומוכרי נכסים על מנת להקל ככל הניתן על התהליך עבורם".

הכנס יתקיים ללא תשלום, אך מצריך רישום מוקדם מכיוון שמספר המקומות מוגבל. להרשמה היכנסו לקישור: https://kdre.fix1.co.il

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר