משפחת רז נדל"ן, באדיבות החברה צילום צפריר ורטנפלד

גם משרד נדל"ן מוביל, גם משפחה: כדאי לכם להכיר את משפחת רז נדלן, מקום 1 בהרצליה, מקום 12 בכל הארץ!

לא תמצאו עוד משרד נדל"ן כזה, בו עובדים באהבה, במקצועיות ובהרמוניה למען הלקוחות, אמא, שני בנים ובת. זו כנראה אחת הסיבות המרכזיות לדירוג הגבוה של משפחת רז נדל"ן בדירוג אתר מדלן

פורסם בתאריך: 17.5.23 11:25

למי שעדין לא מכיר – אנחנו רוצים להציג בפניכם את משפחת רז נדל"ן, משרד אינטימי ומשפחתי, שמנוהל על ידי האמא ענת ושלושת ילדיה, שני סוכנים ומנהלת משרד.
במשך שנים התברגו ענת, בן ודני ממשפחת רז נדל"ן כמובילים בעיר הרצליה ולפני ארבע שנים אתר מדלן הפך את זה לרשמי ומתועד, כשהתחיל את דירוג מדד המתווכים. מדד זה נקבע לפי כמות והיקף עסקאות מרשות המיסים שנסגרו לאורך השנה. מאז ועד היום, ארבע שנים ברציפות, דורגה משפחת רז נדל"ן כאחד משלושת משרדי התיווך המובילים בהרצליה עם תג זהב ובמקום 12 בכל הארץ. ענת רז לוגשי, בעלת המשרד, דורגה במקום הראשון כסוכנת עם תג זהב מתוך שלושת המתווכים המובילים בהרצליה, גם במדד שפורסם השבוע, של שנת 2022/23.

חשוב לציין, שמשפחת רז נדל"ן השיגה את התוצאות המרשימות האלה עם שלושה סוכנים בלבד, אל מול משרדים שבחלקם יש מספר גבוה משמעותית של סוכנים.

משפחת רז נדל"ן, באדיבות החברה צילום צפריר ורטנפלד

משפחת רז נדל"ן, באדיבות החברה צילום צפריר ורטנפלד

משפחת רז נדלן

משפחת רז נדל"ן כוללת את ענת רז לוגשי – אמא ובעלת המשרד, בעלת ותק וניסיון של 42 שנים בנדל"ן, ואת שלושת ילדיה – שני הבנים בן (41) ודני (36) מומחי נדל"ן בהרצליה, ובתה ליטל (34) מנהלת המשרד. הלקוחות מגיעים מפה לאוזן, ממוכרים וקונים שהפכו ללקוחות מרוצים של המשרד וממליצים למכרים שלהם על האדיבות, המקצועיות, השרות והיחס האישי. כי ככה זה במשפחה. אחת מהסיבות היא הזמינות והשקיפות הגבוהה. מדובר בשלושה מתווכים בתוך המשפחה, וכולם עובדים בשביל כולם. כל לקוח בעצם משלש את כוח התיווך שלו, כי יש לו שלושה מתווכים שעובדים עבורו בו זמנית, במקום אחד. היכולת לתת תשומת לב ללקוח בבלעדיות או בקניית דירה, היא גדולה פי שלושה.

סיבה נוספת היא האווירה המשפחתית והאכפתית שמשפחת רז נדל"ן מעניקה ללקוחות, שמקנה תחושת ביטחון ואמינות אשר כל כך חשובה במכירת או קניית בית החלומות של הלקוחות.

ענת: "חשובה לנו מאוד הזמינות והשקיפות. לקוחות מעידים עלינו שאנחנו מלווים אותם בחום, במרץ, בחיוך ובאנרגיה חסרת מעצורים שמאפיינת אותנו. לקוחותינו הופכים לבני משפחה ואנו מאוד ממוקדים בצרכים שלהם. הניסיון ארוך השנים והידע המקצועי מאפשרים לנו להעריך נכונה נכסים ולהעניק ייעוץ מדויק ללקוחות רבים, מה שעושה את המכירה או החיפוש אחר הקנייה דרכנו ליעיל יותר. אנחנו פועלים בעיקר בשיטת "חבר מביא חבר". 90% מלקוחותינו מגיעים על בסיס המלצות והפניות, מלקוחות מרוצים שמפנים אלינו את בני משפחתם, חברים ומכריהם והם אלה שמעידים עלינו שיש תמיד עם מי להתייעץ ויש תמיד על מי לסמוך. אנחנו יודעים להתאים את הנכס לצרכי הלקוח, בקיאים בנכסים שבשוק, ישרים ואמינים. אנחנו מאמינים שבשביל למכור או לקנות את בית המשפחה שלכם אתם צריכים משפחה לצדכם!".

ליצירת קשר:

ענת – 0522750887, בן – 0528112320, דני – 0523553560.
כתובתנו: סוקולוב 18 הרצלייה
משפחת רז נדל"ן – קודם בני אדם אחר כך נכסים!
לאתר שלנו עם כל הנכסים, ההמלצות והמידע, היכנסו כאן https://raz-nadlan.co.il/

צילום התמונה הראשית: צפריר ורטנפלד

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר