דורון כץ, צילום יוהנס פלטן
דורון כץ, כץ נדל"ן, צילום יוהנס פלטן

רוצים למכור את הנכס? קבלו טיפים חשובים מדורון כץ מכץ נדל"ן

איך מכינים את הדירה לביקורי קונים פוטנציאליים ואיך נערכים לסגירת ההעסקה? דורון כץ מכץ נדל"ן נותן טיפים חשובים שאסור להחמיץ

פורסם בתאריך: 23.5.23 09:00

בטח גם אתם רוצים למכור את הדירה במהירות ובמחיר הטוב ביותר. אז מה עושים כדי שזה יקרה? דורון כץ, מ"כץ נדלן" בהרצליה, ריכז עבורכם מספר טיפים שיכולים לסייע לכם במכירת דירה:

1. ערכו את הנכס: יש לוודא שהדירה מוכנה למכירה ונמצאת במצב טוב. יש לבצע תיקונים קטנים במידת הצורך, לצבוע, להחליף תאורה וכו'.

2. שיווק: כדאי לפרסם את המודעה בכלי תקשורת שונים, כמו אתרי המכירה המובילים ורשתות חברתיות. יש לצרף תמונות/ סרטונים טובים, ולתאר בצורה מפורטת ככל שניתן, ולשים דגש על היתרונות הבולטים של הדירה למכירה.

3. עורכי דין: יש להתייעץ עם עו"ד לפני המכירה, לוודא שכל התיעוד תקין ושכל הניירת הנדרשת – אכן קיימת ובהישג יד (חוזי קניה ומכירה, פרוטוקולי הבנייה, אישורי מדינה). כמו כן, יש לוודא כי כל ההסכמים נחתמים על ידי עורכי הדין של הצד הקונה, כדי למנוע טעויות ובעיות משפטיות בעתיד.

4. מחיר המכירה: יש להחליט על מחיר המכירה הנכון. מחיר גבוה מדי עשוי לעכב את המכירה, ומחיר נמוך מדי יוריד את התשואה. ניתן להשתמש בכלי תמיכה כמו הערכת שווי נכס/ שמאי.

5. הכנת הדירה למבקרים: יש להכין את הדירה לביקור של מתעניינים. חשוב לוודא כי הדירה נקייה ומסודרת, וכי כל היתרונות שלה מוצגים בצורה הטובה ביותר. חשוב גם למכור את הסגנון והאווירה של הדירה, ולהדליק את התאורה המתאימה.

6. ניהול המשא ומתן: יש לנהל את המשא ומתן בצורה טובה ואפקטיבית. כדאי לתת מענה מהיר ומקצועי כדי להראות למתעניינים כי הם חשובים וכדי למנוע איבוד מתעניינים פוטנציאליים בגלל תקופות המתנה ארוכות.

7. סגירת העסקה: כאשר נמצא קונה פוטנציאלי, חשוב להיות ערוכים לסגור את העסקה בצורה מהירה ואפקטיבית. יש לקיים עמו פגישה עם עורכי הדין שלכם, כדי לוודא שהכל מתבצע על פי החוק .

מעדיפים שגורם מקצועי ומנוסה יטפל עבורכם בכל תהליך מכירת הדירה?

אנחנו ב "כץ נדלן" נדאג לאינטרסים שלכם, ונוביל אתכם בבטחה לעבר מכירה מהירה בתשואה מקסימלית.

מוזמנים ליצור איתנו קשר:

דורון כץ – 050-4914444
סוקולוב 29, הרצליה

לשליחת הודעת וואטסאפ לדורון כץ היכנסו כאן 

 

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר