מלון פאבליקה באזור התעשייה (צילום: שרון יונתן)
מלון פאבליקה באזור התעשייה (צילום: שרון יונתן)

מלון פאבליקה באזור התעשייה יצמח לגובה של 30 קומות

במקום המבנה התעשייתי של שתי הקומות הממוקם בסמוך למלון, ייבנה רב קומות שישלב 130 יחידות דיור, שמתוכן 26 יהיו בשטח של עד 80 מ"ר, ו-30 דירות יוקצו לדיור בהישג יד. במגדל החדש יוקמו גם שטחי מסחר ותעסוקה ויוקצו שטחים לטובת הרחבת המלון הקיים

פורסם בתאריך: 3.8.23 11:47

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה תל אביב, בראשות ערן ניצן, אישרה להפקדה תוכנית מפורטת להרחבת מלון פאבליקה. המלון, מרשת מלונות ישרוטל, ממוקם ברחוב אבא אבן פינת רחוב גלגלי הפלדה ומונה כיום שבע קומות וכ-150 חדרי מלון.

המגדל שייבנה בסמוך למלון פאבליקה (הדמיה: באדיבות ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים)

המגדל שייבנה בסמוך למלון פאבליקה (הדמיה: באדיבות ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים)

התוכנית, ביוזמת איסתא מלונות בע"מ ופ.ל שערי צדק בע"מ, היא על שטח כולל של כשישה דונם ונמצאת בקרבת התחנות של הרכבת הקלה והמטרו העתידי. התוכנית כוללת בחזיתה את מבנה המלון הקיים לאורך רחוב אבא אבן, כאשר מבנה המלון הנוכחי יישאר. במקום המבנה התעשייתי של שתי הקומות הממוקם בעורף התוכנית, יוקם מגדל של כ-30 קומות שישלב 130 יחידות דיור, שמתוכן 26 יהיו בשטח של עד 80 מ"ר, ו-30 דירות יוקצו לדיור בהישג יד. בנוסף למגורים, במגדל החדש יוקמו שטחי מסחר ותעסוקה ויוקצו שטחים לטובת הרחבת המלון הקיים.

התוכנית תואמת את תוכנית המתאר לכל אזור התעסוקה המערבי, אותה אישרה הוועדה במארס 2023, ומהווה מימוש החזון העירוני העתידי לרובע כולו, ולקידומו כרובע מעורב שימושים, מוטה הולכי רגל ומעודד שימוש התחבורה ציבורית.

 

 

במקביל לקידום תוכנית המתאר, הוועדה המחוזית מקדמת 11 תוכניות מפורטות ברוח תוכנית המתאר, בהיקף כולל של כ-600 אלף מ"ר עבור שטחי תעסוקה ומסחר, מלונאות ומגורים (820 יחידות דיור), וכ-38 אלף שטחים מבונים לצרכי ציבור.

יו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה תל אביב, ערן ניצן: ״אזור התעשייה הרצליה משנה את פניו בעקבות התוכנית הכוללנית שאושרה בו. התוכנית, התואמת את כללי התוכנית המתארית, מאפשרת ניצול יעיל של שני מגרשים, הקמת מגדל תעסוקה, מלונאות ומגורים לצד בית המלון הקיים, מאפשרת כניסות צדדיות למרתפי החניה ופיתוח שטחי ציבור נדרשים".

מתכנן מחוז תל אביב במינהל התכנון, אדריכל ארז בן אליעזר: "ייחודה של התוכנית הוא בכך שהיא מאפשרת להסדיר את כל התשתיות התת קרקעיות, באופן שהמגדל החדש יתחבר עם המלון הפעיל בתחום התוכנית". התוכנית נערכה על ידי ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר