אריק שיבק ושמוליק ברנר בתקופה המשותפת. צילום: שרון בוקוב

שיבק: "המפגש מול ראשון לציון הוא לא משחק רגיל עבורי"

בעיצומה של תקופה נהדרת, בני הרצליה תתארח אצל הכתומים, במפגש פיקנטי עבור אריק שיבק ושון דאוסון. "בטוח שתהיה התרגשות", התכונן המאמן

פורסם בתאריך: 21.3.18 13:29

משהו טוב עובר על בני הרצליה. גם פיגור של 20 נקודות, עמוק בתוך הרבע השלישי במשחק הבית ביום שני מול מכבי חיפה, לא הרתיע אותה. הקבוצה של אריק שיבק רשמה בסופו של דבר ניצחון 75:79 גדול על הירוקים, בדרך לניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים. הקאמבק הנהדר סידר להרצליה מרחק של שתי נקודות מהמקום האחרון, ויותר מעודד מכך, השווה את מספר הנקודות שלה לזה של ראשון לציון במקום השמיני שמוביל לפלייאוף.

שני הכוכבים של הרצליה היו ללא ספק ברנדון טריש (29 נקודות, 6 מ-8 מהשלוש) וג'ף אדריאן (17 נקודות, 8 ריבאונדים ו-3 חסימות), שסייעו ללבנים להשלים קאמבק נהדר. "אנחנו בתקופה נהדרת", נשמע אריק שיבק מרוצה בשיחה עם "ספורט צומת השרון". "עשינו ניצחון גדול מאוד מול קבוצה שאנחנו נאבקים איתה".

ביום שני (20:15, בית מכבי) יפגוש המאמן את הקבוצה אותה עזב בעונה שעברה, מכבי ראשון לציון, כמו גם את המאמן שהחליף אותו, שמוליק ברנר. גם עבור שון דאוסון מדובר במשחק לא שגרתי, כאשר יתארח לראשונה באולם הביתי שלו עד לעונה שעברה. אם זה לא מספיק, המפגש בין הקבוצות צפוי להוות גם את הופעת הבכורה של הרכש הנוצץ של הכתומים, קית' לנגפורד.

"יהיו במשחק הזה לא מעט אלמנטים תקשורתיים", התייחס שיבק למשחק. "יהיה מעניין. שמוליק ואני ביחסים טובים. עשינו משהו גדול ביחד לפני שנתיים כשהוא היה העוזר שלי. נוצרה סיטואציה שלא הייתה קשורה אליו, שבה אני עזבתי והוא לקח את התפקיד. לא הייתה לי שום בעיה עם זה. ביני ובינו אין שום דבר ואת האוהדים של ראשון אני מאוד אוהב. אני אשקר אם אגיד שזה משחק רגיל עבורי, אבל אני מקצוען והם מקצוענים. לא הייתי עדיין באולם בראשון מאז שעזבתי ואני בטוח שתהיה התרגשות ברגע שאכנס".

 

על יחסי הכוחות בין הקבוצות אמר המאמן: "ראשון לציון קבוצה מוכשרת וטובה מאוד. זו קבוצה שקשה מאוד לשחק נגדה, בטח במשחק חוץ. בכל מקרה, אנחנו לא מתכוננים לקית' לנגפורד באופן מיוחד, אלא לראשון לציון כקבוצה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר