שון דאוסון. צילום: עודד קרני, מנהלת ליגת ווינר סל
שון דאוסון. צילום: עודד קרני, מנהלת ליגת ווינר סל

זליקוביץ': "יש תחושה של החמצה ואכזבה מהמשחק מול ראשון לציון"

הריצה של בני הרצליה נעצרה ביום שני מול ראשון לציון וקית' לנגפורד. ביום ראשון יסגרו הלבנים את הסיבוב מול אשדוד: “משחק חשוב עבורינו”

פורסם בתאריך: 29.3.18 11:12

רצף שלושת הניצחונות הרצופים של בני הרצליה נקטע ביום שני, עם ההפסד 97:91 למכבי ראשון לציון. עוד לפני המשחק נערך טקס הוקרה לאקסים שון דאוסון ואריק שיבק, עבורם זה היה המשחק הראשון בבית מכבי מאז עזבו את הכתומים.
על המגרש, דאוסון הציג משחק נהדר עם 29 נקודות, כמו גם ג’ף אדריאן עם 26 משלו ו-11 ריבאונדים. למרות זאת, החלק החלש של הרצליה במשחק היה ההגנה, בעיקר בכל הקשר לרכש הנוצץ של המקומיים, קית’ לנגפורד, שקלע 20 נקודות ב-27 דקות הבכורה שלו בקבוצה.

“כמובן שיש תחושה של החמצה ואכזבה”, הודה אבירם זליקוביץ’, שקלע ארבע נקודות במשחק. “הובלנו ברוב שלבי המשחק אבל בסופו של דבר את הניצחונות משיגים דרך ההגנה. לספוג 97 נקודות זה יותר מדי, גם במשחק חוץ, ונצטרך לעבוד על זה ולשפר את זה לקראת ההמשך”.

לאחר ההפסד הרצליה מדורגת במקום העשירי בטבלה עם מאזן של שמונה ניצחונות לעומת 13 הפסדים, כאשר לעירוני נהריה האחרונה יש נקודה אחת פחות. הקבוצה של אריק שיבק תחתום את הסיבוב השני ביום ראשון (20:10, היובל) במשחק בית מול מכבי אשדוד מהצמרת. “זה משחק חשוב מאוד עבורנו”, אומר זליקוביץ’. “האמת שבליגה הזו כל ניצחון מקרב אותך לפלייאוף והפסד מוביל למחשבות על ירידת ליגה. צריך לדעת לקחת את זה בפרופורציה הנכונה, לשמור על הבית ואני מקווה שנצליח לעשות את העבודה”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר