ג'ף אדריאן מול רם אליאספור. צילום: אלן שיבר, מנהלת ליגת ווינר סל
ג'ף אדריאן מול רם אליאספור. צילום: אלן שיבר, מנהלת ליגת ווינר סל

מרגישה בבית: 78:86 לבני הרצליה על הפועל ירושלים בארנה

הכחולים רשמו ניצחון שני העונה בארנה, בזכות שיא קריירה של ג'ף אדריאן עם 31 נקודות. "היה משחק מפלצתי", אמר כוכב המשחק

פורסם בתאריך: 8.4.18 22:01

כנראה שכל מה שבני הרצליה צריכה זה משחק חוץ בארנה. הקבוצה של אריק שיבק רשמה ניצחון שני העונה בחוץ מול הפועל ירושלים, עם 78:86 גדול בהארכה בפתיחת הסיבוב השלישי של ליגת העל. מי ששוב בלט מעל כולם אצל הכחולים הוא ג'ף אדריאן, שחקן חודש מרץ של הליגה, שקבע שיא קריירה של 31 נקודות, והוסיף עשרה ריבאונדים.

המשחק היה צמוד לכל אורכו, כאשר לקראת סוף הרבע השלישי האדומים ברחו ליתרון 55:62. הרצליה פתחה טוב את הרבע הרביעי וסגרה את הפער. שלשה גדולה של טוריאן גרין בשניות האחרונות הביאה את היתרון לשיבק ושחקניו, ונקודה של סטארטוס פרפרוגלו שלחה את המשחק להארכה, 71:71. חמש הדקות האחרונות היו בשליטה מוחלטת של הרצליה בדרך ל-77:86 בסיום.  שון דאוסון המשיך בכושר הנהדר עם 19 נקודות, טוריאן גרין הוסיף 15 משלו.

"היה משחק מפלצתי", הכריז אדריאן בסיום. "היה מאמץ קבוצתי מצוין. שתי הקבוצות שיחקו טוב אבל מצאנו דרך להביא את הניצחון. זה לא קל לנצח פה, לא הרבה קבוצות יעשו את זה. בורכנו ואני מקווה שנמשיך לנצח". המאמן אריק שיבק הוסיף: "זה ניצחון גדול בשבילנו כי אנחנו כל הזמן מסתכלים למטה ומנסים מדי פעם גם להסתכל למעלה. צריך להיות מאוד זהירים, אסור למשחק היום להשפיע על המשחק ביום חמישי מול אשדוד. אנחנו צריכים לבוא מרוכזים. זה ניצחון גדול בשבילנו, אני לא מאמין שהרבה קבוצות ינצחו פה אבל אנחנו עדיין סופרים ניצחונות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר