ברק לביא. צילום: עזרא לוי
ברק לביא. צילום: עזרא לוי

לביא: "אני עדיין מאמין, לצערי יש שחקנים שכבר השלימו עם הירידה"

למרות פער עשר הנקודות מהמקום ה-14, קפטן מכבי הרצליה לא מוותר על סיכויי ההישרדות של הצהובים. “עכשיו אני רואה למי אכפת ולמי לא, אני צריך את החזקים שיהיו איתי עד הסוף”

פורסם בתאריך: 11.4.18 14:13

לא מעט אנשים, והאמת שדי בצדק, כבר הכתירו את מכבי הרצליה כיורדת בטוחה לליגה א’. פער עשר הנקודות מהמקום ה-14 וחוסר היכולת של הקבוצה לייצר רצף ניצחונות בהחלט מחזקים את התחושה שהצהובים יירדו לליגה השלישית לאחר 28 שנים בשתי הליגות הראשונות. למרות המצב הקשה, יש לפחות שחקן אחד שעדיין מאמין שהסיפור לא סגור, הקפטן ברק לביא, שמשחק במשך כל הקריירה במועדון מהשרון.

“אנחנו עוברים את תקופה שהיא אולי הקשה ביותר בתולדות המועדון”, אומר הבלם. “הרבה דברים לא הולכים כמו שציפינו. למרות זאת אני לא השלמתי עם הירידה . לצערי יש לא מעט שחקנים בקבוצה שכבר חושבים על העונה הבאה והשלימו עם זה שאנחנו יורדים ליגה. בתור שחקן בית אני רואה עכשיו מקרוב לאיזה שחקנים באמת אכפת ולמי לא. אני אתן את כל כולי עד הסוף וציפיתי מכל השחקנים שגם יאמינו כמוני אבל לצערי התאכזבתי”.

לביא, שמשמש כקפטן הקבוצה בשלוש השנים האחרונות, נשמע כואב מאוד את המצב ומבקש להעביר מסר לחבריו לקבוצה. “החזקים מתגלים כשקשה, אני צריך את החזקים שיהיו איתי עד הסוף. שיילחמו כמו גברים. אסור לנטוש ספינה טובעת. אני מדבר איתם וזה כבר הגיע למצב שאני צריך להרים אותם בכל פעם מחדש ואני אמשיך לעשות את זה. המועדון הזה יקר לי ולכן אני עוד מאמין כל עוד יש סיכוי. אני חושב שהסגל שלנו מתאים למקום הרבה יותר גבוה אבל עברנו טלטלות גדולות כמו חילופי מאמנים והשעיות שחקנים, דברים שלא צריכים לקרות בקבוצה במהלך עונה. אם אכן נרד בסופו של דבר לליגה א’ זאת תהיה אכזבה גדולה מאוד עבורי, גם אני אשם אם זה יקרה. אני לא מסיר אחריות מעצמי”.

אם יש קבוצה שנמצאת במצב מנטאלי גרוע יותר אפילו מהרצליה זו ללא ספק הפועל כפר סבא, אותה יפגשו הצהובים ביום שישי (16:00, לויטה) למשחק הראשון במסגרת הפלייאוף התחתון. “הפועל כפר סבא קבוצה מצוינת שנקלעה לתקופה לא טובה וזה מה שמסוכן פה”, מתכונן לביא. “הם עכשיו מתחילים להרגיש את החלק התחתון של הטבלה ונמצאים במרחק שש נקודות בלבד מהמבחנים. מדובר בקבוצה טובה מאוד שחייבת את הניצחון הזה בדיוק כמונו. מי שירצה יותר את המשחק הזה יינצח”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר