רז שטיין. צילום: עזרא לוי
רז שטיין. צילום: עזרא לוי

רז שטיין: "אם נצטרך לרדת, נעשה את זה בכבוד"

מכבי הרצליה רשמה ניצחון שני בשלושה משחקים, אך הפער מהמבחנים עומד על תשע נקודות. "כל השחקנים מאמינים שאפשר לעשות את זה", אומר החלוץ

פורסם בתאריך: 17.4.18 12:53

האם הקביעה כי מכבי הרצליה תרד לליגה א' בסיום העונה הייתה מוקדמת מדי? השחקנים של אריאל שיימן ועופר טלקר רשמו ביום שישי ניצחון שני בשלושת המשחקים האחרונים, עם 0:1 על הפועל כפר סבא המרוסקת באצטדיון לויטה. אליאור משלי, שעלה כמחליף, כבש את שער הניצחון בדקה ה-80, שקירב את הרצליה מרחק תשע נקודות מהפועל פתח תקוה שבמקום ה-14, כאשר לסיום העונה נותרו עוד שישה משחקים.

"תמיד כיף לנצח אבל אנחנו עדיין סוחבים איתנו את כל העונה הלא פשוטה הזאת", אמר החלוץ רז שטיין בשיחה עם "ספורט צומת השרון". "אנחנו באמת מאמינים שאפשר לעשות את זה, למרות שזה נראה לא ריאלי. היו הרבה סיפורי הישארות הרואיים של קבוצות שהיו במצב כזה. אני חושב שבכל המשחקים האחרונים, גם בכפר סבא וגם במשחקים הקודמים שהפסדנו בהם, הגישה של השחקנים תמיד הייתה טובה".

למרות שהפער מהמקום שמוביל למבחנים עדיין נראה גדול על הרצליה של העונה הזאת, שטיין מסרב לוותר: "תמיד נלחמנו ונתנו את הכל גם כשהפער מהמקום ה-14 כבר היה גדול יותר. זה לא מובן מאליו שאנחנו מצליחים לנצח בסיטואציה כזאת. למרות שאין עוד הרבה זמן, אנחנו לא מוותרים, בטח שזה עוד אפשרי מבחינת הנקודות בטבלה. כל השחקנים מאמינים שאפשר לעשות את זה ורואים את זה על המגרש. ברור שבתחילת העונה לא חשבתי שאגיע למצב של ירידה לליגה א'", הוסיף החלוץ. "זה באמת יכאב אם זה יקרה אבל אני מסרב להשלים עם זה. לפעמים יש עונה שהכל הולך הפוך וכתוב מלמעלה שצריך לרדת".

כעת מצפים להרצליה שני משחקים קריטיים, ביום שישי (16:00, הרצליה) מול הפועל רמת השרון וביום שלישי (19:30, רמלה) מול הפועל מרמורק. בסיטואציה מסויימת, הרצליה תוכל למצוא את עצמה בליגת השלישית כבר לאחר המשחק מול הקבוצה של ניסן יחזקאל. "אנחנו צריכים לנצח את כל המשחקים שנשארו עד סוף העונה", בטוח שטיין. "אנחנו צריכים להסתכל על המשחק הקרוב מול רמת השרון, לנצח ולראות איך אנחנו מתקדמים. כשאנחנו, השחקנים, מדברים בינינו לבין עצמנו, לא ויתרנו לרגע אחד גם ברגעים הכי קשים. אם נצטרך לרדת אנחנו נעשה את זה בכבוד ונדע שעשינו הכל בשביל לייצג את המועדון". בנושא אחר, ניסים בכר מונה השבוע למנהל המקצועי של מחלקת הנוער במועדון, כאשר הוא ייכנס לתפקיד החל מהעונה הבאה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר