ברק לביא. צילום: עזרא לוי
ברק לביא. צילום: עזרא לוי

מכבי הרצליה על סף ירידה לליגה א': "ההרגשות קשות מאוד"

הצהובים עלולים לרדת כבר היום (שישי) לליגת המשנה, לאחר שארבעה מחזורים לסיום העונה הפער מהמקום ה-14 גדל לעשר נקודות. הקפטן ברק לביא: "אם צריך לרדת, אז נרד בכבוד"

פורסם בתאריך: 26.4.18 11:22

אמנם בשבועיים האחרונים הייתה כבר תחושה של קאמבק סביב מכבי הרצליה, אבל כנראה שגורלה של הקבוצה העונה נחרץ ביום שלישי עם ההפסד 1:0 להפועל מרמורק במסגרת המחזור ה-33. בעקבות ההפסד, הפער של הצהובים מהמקום ה-14, שם נמצאת הפועל כפר סבא, עלה לעשר נקודות, כשנותרו עוד ארבעה משחקים בלבד לסיום העונה. פדרו גלבאן הוותיק כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-57, שסידר שלוש נקודות לקבוצה של ניסן יחזקאל.

מיד עם סיום המשחק השתררה דממה בחדר ההלבשה של הצהובים, כשנראה שכבר השלימו עם הירידה לליגה השלישית אחרי 28 שנים. גם אריאל שיימן ועופר טלקר לא שוחחו עם השחקנים לאחר המשחק. “ההרגשות קשות מאוד, היינו צריכים לנצח את המשחק הזה”, אמר הקפטן המאוכזב ברק לביא בשיחה עם “ספורט צומת השרון”. “באנו מוכנים מאוד למשחק, גם מקצועית וגם מנטאלית ושלטנו ברוב שלבי המשחק. הגענו להרבה מצבים של שערים בטוחים שלא ידענו לנצל אותם. מנגד, קיבלנו גול מקרי ומאכזב מאוד. עדיין יש בי עוד שביב קטן של תקווה שיכול להיות נס. אנשים יחשבו שאני לא ריאלי אבל אני מאמין בניסים”.

מחר (שישי, 16:00, הרצליה) תארח מכבי הרצליה את עירוני נשר האחרונה, שכבר הבטיחה את ירידתה לליגה א’. בסיומו של המשחק, גם שלוש נקודות עלולות שלא להספיק בשביל הצהובים בשביל לשרוד שבוע נוסף עם סיכוי לשרוד בליגת המשנה. הירידה תהפוך לרשמית במקרה שהפועל כפר סבא והפועל רמת גן ינצחו את משחקיהן (מול הפועל רמת השרון והפועל פתח תקוה, בהתאמה).הפסד של הרצליה לנשר יוריד את הקבוצה בכל מקרה כבר בשישי.

“במצבים כאלה, במיוחד כשיש ימים בודדים בין המשחקים ואחרי המכה שקיבלנו, אין יותר מדי מה להגיד לשחקנים”, אמר לביא. “כמה שלא נדבר יהיה קשה להכניס למוח שצריך להתרומם. כל שחקן צריך לעשות את החושבים עם עצמו עכשיו ואם צריך לרדת, אז נרד בכבוד. אנחנו מבינים את המצב ונמשיך לשחק עד המשחק האחרון”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר