טל פליקר. צילום: ניר קידר
טל פליקר. צילום: ניר קידר

פליקר: "אני מאוד מרוצה מהתחרות אבל אני חושב שאני שווה מדליית זהב"

הג'ודאי מהרצליה זכה במדליית ארד באליפות אירופה שנערכה בישראל, אבל כבר מסמן מטרות עתידיות. “זו הייתה חוויה מדהימה, סיפוק גדול מאוד”

פורסם בתאריך: 2.5.18 11:36

אחרי שרשם הישג נהדר עם זכייה במדליית הארד באליפות אירופה בג'ודו שנערכה בישראל, טל פליקר מהרצליה מתפנה לסכם את החוויה שעבר וכבר מסתכל קדימה. “זו הייתה חוויה מדהימה”, הודה פליקר בשיחה השבוע עם “ספורט צומת השרון”. “אני חושב שלא יכולנו לבקש אליפות אירופה יותר מדהימה מזו. חשוב לי להודות לקהל וליו”ר איגוד הג’ודו משה פונטי שהביאו את אליפות אירופה לארץ ועשו אירוע מדהים. מגיעה גם תודה גדולה לקהל הגדול שבא לעודד אותנו”.

פליקר סיפר על רגע הזכייה המרגש: “זה באמת היה משהו מיוחד עם כל הקהל מסביב. זה היה סיפוק גדול מאוד. אחרי הניצחון הרמתי את הראש בפעם הראשונה לקהל, התרכזתי בו והרגשתי את הכוח שאני מקבל ממנו. זאת הייתה חוויה יוצאת דופן”.

לצד הזכייה בארד, היו אנשים שציפו מפליקר, שמדורג במקום השני בעולם, להביא מדליה בצבע אחר. “עשיתי מדליה באליפות אירופה, זאת תחרות מטרה והישג שרציתי להגיע אליו הרבה זמן”, טוען מנגד הג’ודאי מהרצליה. “כמובן שרציתי מדלית זהב והיו המון ציפיות, אבל אני חושב שאני במקום טוב אם זכייה בארד נחשבת לאכזבה בצורה זו או אחרת. אני מאוד מרוצה מהתחרות אבל אני חושב שאני שווה מדליית זהב”.

ביום חמישי (10.5) ייקח פליקר חלק בערב ספורטאים שיתקיים ב-”טוקהאוס” בתל אביב, במסגרתו יחלקו שישה ספורטאים (10 דקות כל אחד) את הסיפור האישי שלהם. ביום שבת (12.5) יתקיים ערב דומה נוסף, במועדון לחבר בנימינה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר