בני-הרצליה
בני-הרצליה

סטריטבול נאפיס הרצליה 2018: עוד מעט כבר כאן

בסוף השבוע הקרוב יגיעו אלפי שחקנים וצופים לספורטק הרצליה, לקחת חלק בטורניר כדורסל הרחוב הוותיק והגדול בישראל- סטריטבול הרצליה. צופים מחכים משחקים מלהיבים ולזוכים בקטגוריות הבוגרים והבוגרות, מחכים כרטיסי טיסה מתנת חברת צבר ספורט

פורסם בתאריך: 8.5.18 21:28

בסוף השבוע הקרוב מתקיים סטריטבול נאפיס הרצליה 2018 עם מעל ל- 400 קבוצות וכ- 1,600 שחקני ושחקניות, מתלמידי כיתות ד' ועד גילאים מבוגרים, ישתתפו ביומיים של משחקים מסביב לשעון במטרה להיות המנצחים של הטורניר. הטורניר מושך קהל רב מכל רחבי הארץ, המגיעים ליהנות מחוויית כדורסל יוצאת דופן.
סטריטבול נאפיס הרצליה מתקיים זו השנה ה-16, והוא התחיל ביוזמתם של מנכ"ל בני הרצליה מר יוסי חכם ומנהל מחלקת הספורט בעיריית הרצליה מר מיקי גורנשטיין. בשונה ממשחק כדורסל רגיל, בסטריטבול משחקים בקבוצות של שלושה שחקנים ושחקן מחליף, כאשר הטורניר בנוי כמו כל טורניר מוכר – הקבוצות מתחרות זו נגד זו לפי חלוקה לקטגוריות גיל, המשחקים מתחילים בשלב הבתים ומגיעים עד לשלב הגמר. באחרונה הוכר ענף הספורט הזה כענף אולימפי, והוא ייקח חלק לראשונה באולימפיאדת טוקיו 2020.
במהלך הטורניר לוקחות חלק חברות עסקיות שונות שהכנסותיו הן תרומה לאגודת הספורט לעיוורים בישראל שנשיא הכבוד שלהם טל ברודי.

 

בני-הרצליה

בני-הרצליה

 

 

 

בני הרצליה

בני הרצליה

סטריטבול נאפיס הרצליה מתקיים במשך יומיים – ב-11 וב-12 במאי – בספורטק של הרצליה, ומשחק הגמר מתקיים במגרש הראשי מול קהל צופים גדול, הבא לעודד את השחקנים. כל זה נעשה בשיתוף עם איגוד הכדורסל, ובהפקה של בני הרצליה ומחלקת הספורט של עיריית הרצליה.
"בני הרצליה מקדמים את נושא חשיבות העיסוק בספורט ואורח חיים בריא בעיר הרצליה, החל מילדי הגן ועד בוגרים", אומר יוסי חכם, מנכ"ל בני הרצליה. "אנו שמחים מידי שנה להפיק את טורניר כדורסל הרחוב הגדול בישראל, שהפך כבר מזמן למסורת של איכות ומקצוענות, הטורניר המיוחד הזה מושך אליו שחקנים בגילאים שונים מכל רחבי הארץ. אני מזמין אתכם לחגיגת כדורסל בסוף השבוע הקרוב, הכניסה חופשית, בואו לעודד".

ללוח הזמנים המלא של המשחקים ולתוצאות היכנסו לאתר .

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ציון

    מספיק עם זה כבר.. תתרכזו לשם שינוי בכדורגל יא עיר של אוהדי מכבי סל נמאסתם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר