הפועל הרצליה חוגגת את הניצחון מול הפועל רובי שפירא חיפה צילום באדיבות הפועל הרצליה
הפועל הרצליה חוגגת את הניצחון מול הפועל רובי שפירא חיפה צילום באדיבות הפועל הרצליה

בנודיס כבר חושב על טבריה: "נעשה הכל כדי שהקסם יימשך"

אחרי הניצחון המשכנע על הפועל רובי שפירא חיפה, מאמן הפועל הרצליה מתכונן לגמר מחוז צפון של ליגה א’. הבעלים אלי חיו חמו (ג’מיל): “יש לנו את היכולות אבל הדרך עוד ארוכה”

פורסם בתאריך: 9.5.18 11:14

אם הפועל הרצליה תחליף בעונה הבאה את מכבי הרצליה כנציגת העיר בליגה הלאומית? הקבוצה של ארז בנודיס עשתה ביום ראשון צעד ראשון בדרך לחלום, כשהביסה 0:3 בקלילות את הפועל רובי שפירא חיפה, במשחק ביתי במסגרת חצי גמר פלייאוף ליגה א’ צפון.

“יש לנו קבוצה צעירה, טובה ומוכשרת, אבל בפלייאוף צריך כמה דברים שיתחברו מעבר לזה שאתה חושב שאתה קבוצה טובה”, ניסה בנודיס להישאר עם רגליים על הקרקע: “הכי חשוב שתהיה עזרה מהקדוש ברוך הוא, הדבר השני שחשוב זה מזל והשלישי הוא להציג יכולת טובה. אם כל הפרמטרים האלה מתחברים ביחד זה יכול להפוך את החודש הזה לקסום”.

בשלב הבא, גמר פלייאוף מחוז צפון, מצפה להרצליה עירוני טבריה (ראשון, 19:00, הרצליה), שהפתיעה כשניצחה 1:2 את הפועל אום אל פאחם במשחק חוץ, בזכות שער ניצחון בדקה ה-84. המנצחת במשחק הזה תעלה לגמר המחוזות של ליגה א’ מול המנצחת ממחוז הדרום, על הזכות לפגוש לשני משחקים על עלייה ללאומית את הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בליגת המשנה. למרות שסיימה במקום החמישי בליגה א’ צפון (הרצליה סיימה שלישית) וספגה שני הפסדים מהאדומים העונה, טבריה היא קבוצת פלייאוף טיפוסית, שהגיעה בעונה שעברה לגמר הארצי והייתה האחרונה שהצליחה להעפיל דרכו לליגה הלאומית, לפני שלוש עונות.

“לא יהיה נכון להגיד שאנחנו מגיעים כפייבוריטים, אבל אנחנו מבחינתנו נעשה את הכל כדי שהקסם יימשך”, אמר בנודיס. “התוצאה במשחק המקביל לא עניינה אותי, כי אני חושב שעירוני טבריה קבוצה יוצאת מן הכלל עם שחקנים מאוד מוכשרים. מדובר בקבוצה ותיקה מאוד, עם איכויות וכישרון, ואני מכבד אותה מאוד. אני האחרון שאזלזל בטבריה, כי אני חושב שהם קבוצה חזקה מאוד. אני מקווה שהשחקנים שלי ימשיכו לתת מעצמם, מדובר בשחקנים בוגרים שיודעים שהעתיד שלהם על הפרק פה, הם יודעים שעוד ניצחון הם כבר יגיעו למשחק שמדובר בטלוויזיה, ואני מאמין שהם מבינים את המשמעות”.

גם הבעלים, אלי חיו חמו (ג’מיל), ניסה להישאר צנוע: “אנחנו צריכים להיות עם רגליים על הקרקע. נכון, הייתה תצוגת תכלית ביום ראשון, אבל אם ההמשך לא יהיה כמו שאנחנו רוצים אז האכזבה תהיה גדולה. לגבי המפגש מול טבריה, שמחתי בגלל שמדובר במשחק בית, אבל זה לא אומר שיהיה משחק יותר קל. לקבוצה יש את היכולות אבל הדרך עוד ארוכה. פספסנו קצת במהלך העונה כי היינו צריכים לעלות מהמקום הראשון אבל אני מקווה שנתקן את זה בהזדמנות שקיבלנו פה”.
למרות הפיקנטיות, ג’מיל מתעקש שהירידה של היריבה העירונית לא נותנת לו דרייב מיוחד: “אנחנו מסתכלים רק על המועדון שלנו. ההישגים של מכבי הרצליה לא משנים את המטרה שלנו, שמההתחלה הייתה לעלות ליגה בשביל הילדים של מחלקת הנוער שלנו, האנשים בהרצליה והאווירה סביב הקבוצה”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר