שחקני הפועל הרצליה מאוכזבים בסיום
שחקני הפועל הרצליה מאוכזבים בסיום

לפחות יהיה דרבי: הפועל הרצליה סיימה את העונה עם הפסד לטבריה בפנדלים

חלומות העלייה של האדומים הסתיימו לאחר משחק משוגע שכלל 3:3 בתום 120 דקות. אבוחצירה הבקיע צמד אך החטיא את הפנדל המכריע

פורסם בתאריך: 13.5.18 22:49

אכזבה גדולה להפועל הרצליה, שסיימה הערב (ראשון) את העונה עם הפסד 5:4 בפנדלים (3:3 אחרי 120 דקות) לעירוני טבריה בגמר פלייאוף ליגה א' צפון, ובכף פספסה הזדמנות להעפיל לגמר המחוזות על הזכות לשחק במבחני העלייה לליגה הלאומית. 300 אוהדים אדומים, רובם שחקני מחלקת הנוער של המועדון, הגיעו לתמוך בקבוצה שלהם, בעוד שכ-200 אוהדים עשו את הדרך הארוכה מטבריה וראו קרב מרתק בין שתי הקבוצות.

אווירה נהדרת בהרצליה

אווירה נהדרת בהרצליה

ההתחלה הייתה שייכת להרצליה, יואל אבוחצירה מצא בדקה ה-35 את סתיו בן אהרון מול השער, בדרך ל-0:1. שמונה דקות מאוחר יותר כפיר בן דוד השווה לטבריה, בבעיטה הראשונה שלה לשער. הקצב המסחרר המשיך, כשדקה מאוחר יותר אבוחצירה היה על תקן הכובש, אחרי עוד מהלך קבוצתי נהדר, 1:2 להרצליה בהפסקה.

בדקה ה-57 השחקן הבולט של הרצליה, אבוחצירה, הוכשל ברחבה, השופט לירן ליאני הצביע על הנקודה הלבנה והחלוץ ניצל את כדור העונשין בשביל להשלים צמד. האדומים נרדמו אחרי השער השלישי, ואביאל גבאי האורח צימק בדקה ה-62. אושרי טוויל הקפיץ בדקה ה-75 את הטבריינים באוויר עם שער שיוויון, ששלח את המשחק להארכה. האדומים שלטו לאורך כל 30 הדקות, אך ההתמודדות עברה לבעיטות הכרעה.

ביתרון 3:4 בבעיטות ההכרעה, יכול היה אבוחצירה לשלוח את הרצליה לגמר המחוזות, אך החטיא את הפנדל, כמו גם מתנאל טדסה שניגש לבעוט אחריו בהרצליה. האדומים מסיימים את העונה, שנפתחה עם לא מעט ציפיות, שוב בלי הכרטיס לליגה הלאומית.

שחקני טבריה חוגגים בסיום

שחקני טבריה חוגגים בסיום

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר