קורי קאר. צילום באדיבות בנות הרצליה
קורי קאר. צילום באדיבות בנות הרצליה

מינוי מפתיע: קורי קאר יאמן בעונה הבאה את בנות הרצליה

שחקן העבר בן ה-42 יפתח את קריירת האימון שלו בשרון, במקומו של גלעד כץ שעזב אחרי ארבע שנים. "לא הרבה אפרו-אמריקאים אימנו במהלך ההיסטוריה של הכדורסל הישראלי. זו זכות אדירה עבורי"

פורסם בתאריך: 15.5.18 17:27

בנות הרצליה הודיעה היום (שלישי) על מינויו של קורי קאר כמאמן הקבוצה, במקומו של גלעד כץ. "כבוד גדול עבורי להצטרף לבנות הרצליה", אמר קאר. "אני עוקב אחר כדורסל הנשים שנים רבות, לצד היותי חלק מכדורסל הגברים הישראלי. זהו רגע גדול עבורי. לא הרבה אפרו-אמריקאים אימנו במהלך ההיסטוריה של הכדורסל הישראלי. זו זכות אדירה עבורי להתחיל בקריירת אימון לאחר למעלה מ-20 שנות משחק מקצועני. אני מודה לכל ההנהלה והצוות על ההזדמנות שהם נתנו לי ועל האפשרות להשמיע את קולי בשלב הבא של הקריירה שלי."

לקאר, בן ה-42, קריירה מפוארת בכדורסל הישראלי כשחקן והוא מדורג במקום ה-92 בטבלת קלעי כל הזמנים בליגת העל עם 2688 נקודות. בליגת העל שיחק במדי עירוני רעננה, גליל עליון, הפועל חיפה-רמה"ש, מכבי גבעת שמואל, עירוני אשקלון, עירוני נהריה, הפועל ת"א, מכבי חיפה ועירוני נס ציונה. ב-2009, לאחר שבע עונות בישראל, קיבל אזרחות ישראלית.

בשנים האחרונות משחק קאר בליגה הלאומית ובליגה הארצית, כשאת שתי העונות החולפות העביר במדי הפועל עכו מהליגה הארצית. קאר אימן בשלוש השנים האחרונות במחלקות הנוער של גבעת שמואל וגדרה, ובעונה הנוכחית שתי הקבוצות אותן אימן זכו באליפות.

איזי צ'יניאו, מנכ"ל המועדון, אמר: "אנחנו גאים בכך שקורי קאר, שחקן בעל עבר מפואר בכדורסל הישראלי, האירופאי וב-NBA, החליט להתחיל את דרכו בבנות הרצליה כמאמן בליגה הבכירה בכדורסל הנשים. בפגישות שערכנו עימו קורי התאים בצורה מושלמת לרוח המועדון, לאווירתו ולמטרותיו בקידום ובפיתוח שחקניות ישראליות צעירות, בזכייה בתארים ובייצוג העיר הרצליה בכבוד. בחרנו בקורי לעבוד איתנו הקיץ כמאמן אישי והחיבור המוצלח עם השחקניות עזר לנו לקבל את החלטת מינויו כמאמן ראשי. אני סמוך ובטוח שהבחירה הזו תוכיח את עצמה, וקורי יהפוך לחלק ממשפחת בנות הרצליה לשנים רבות".

המנהל המקצועי עמית הלמן אמר: "קורי התחיל לעבוד עם השחקניות הצעירות שלנו לפני כחודש וחצי. ברגע שאיזי ואני ראינו את התשוקה האדירה שלו, היכולות המקצועיות והחיבור הנהדר עם הישראליות היה זה טבעי שצריך לתת לו את ההזדמנות להוביל את המועדון למקומות שאנחנו רוצים להגיע אליהם. אסור לשכוח שקורי אוחז בנסיון עשיר מאוד כשחקן בליגת העל וב-NBA והתאמן אצל גדולי המאמנים בעולם. קידום השחקנית הישראלית בדמו של קורי וזה משתלב מצויין עם רוח המועדון. בהזדמנות זו, אני רוצה לומר תודה לגלעד כץ שאימן פה 4 שנים והוביל את המועדון לזכייה בגביע והיה שותף לעונות מוצלחות. ברצוננו לאחל לגלעד הצלחה בהמשך דרכו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר