קריסטל ברדפורד. צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת הליגה
קריסטל ברדפורד. צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת הליגה

הרכש הראשון של קורי קאר: קריסטל ברדפורד חתמה בבנות הרצליה

האמריקנית, ששיחקה העונה באליצור חולון ונבחרה לחמישיית העונה, מצטרפת לסגל. "אנחנו שמחים מאוד שקריסטל רוצה להיות חלק מהמועדון שלנו", אמר המאמן

פורסם בתאריך: 21.5.18 10:41

בנות הרצליה הודיעה היום (שני) על החתמה של קריסטל ברדפורד (25, 1.83). ברדפורד שיחקה במכללת סנטרל מישיגן, שם רשמה ממוצעים של 17.3 נקודות ו-8.2 ריבאונדים. ב-2015 נבחרה במקום ה-7 בדראפט ה-WNBA ע"י הלוס אנג'לס ספארקס, במדיה שיחקה במשך עונה אחת. לאחר מכן עברה לשחק בליגה הברזילאית, עד שבאמצע עונת 2016/17 עברה להפועל פ"ת, והעמידה בה ממוצעים של 16.5 נקודות ו-11.6 ריבאונדים.

בעונה החולפת שיחקה באליצור חולון ונבחרה לחמישיית העונה כשהיא מעמידה ממוצעים מרשימים ביותר של 19.6 נקודות, 13.7 ריבאונדים ו-4.6 אסיסטים למשחק. "אני כבר לא יכולה לחכות לעבוד עם הצוות ועם השחקניות בהרצליה", אמרה ברדפורד. "אני מרגישה שאני יכולה להנהיג ולשחק בסגנון המשחק שאני מצפה לשחק בו. אני יודעת שקורי המאמן רוצה לשחק בקצב גבוה, וגם אני. אני משתוקקת ללמוד ולהשתפר העונה במדי בנות הרצליה".

מאמן הקבוצה קורי קאר אמר: "אנחנו נרגשים לצרף את קריסטל ברדפורד לקבוצה. קודם כל, יש לה ניסיון אדיר בליגה הישראלית. היא פתחה טוב מאוד בפ"ת, ובעונה שעברה הייתה מצוינת בחולון. היא רק הולכת ומשתפרת מעונה לעונה. חשוב מאוד שיהיו לנו שחקניות מנוסות בסגל, כדי שיוכלו לעזור לשחקניות הצעירות – שיצטרכו לתרום גם הן העונה. הניסיון שלה יוכל לעזור גם לי, כמאמן צעיר בליגה. קריסטל היא שחקנית 'אול-אראונד' ומשחקת מצוין בשני צידי המגרש, מה שמתאים מאוד לסגנון שלי כמאמן. אנחנו שמחים מאוד שקריסטל רוצה להיות חלק מהמועדון שלנו".

המנהל המקצועי עמית הלמן אמר: "אנחנו שמחים מאוד לצרף אלינו את קריסטל ברדפורד. קריסטל הינה שחקנית רב-גונית בהתקפה, אבל לא פחות מכך, היא גם שחקנית הגנתית. מדובר בשחקנית שיכולה לשמור על 5 עמדות במגרש – נדיר למצוא שחקניות כאלו. אנחנו בטוחים שקריסטל תוכל לעשות קפיצת מדרגה נוספת אצל מאמן הקבוצה קורי קאר ותעזור למועדון להגשים את מטרותיו הגבוהות."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר