שחקני הפועל הרצליה חוגגים עלייה ללאומית. צילום באדיבות האתר הרשמי של הפועל הרצליה
שחקני הפועל הרצליה חוגגים עלייה ללאומית. צילום באדיבות האתר הרשמי של הפועל הרצליה

הנוער של הפועל הרצליה עלה ללאומית: "האמנו בעצמנו גם כשזה היה נראה אבוד"

האדומים ניצחו 0:1 את קרית אונו במחזור הסיום וחגגו העפלה לליגה השנייה. "היה לחץ גדול שלא לפשל אחרי עונה ארוכה ומתישה כשלא הרבה האמינו בנו", אמר המאמן מעיין נגב

פורסם בתאריך: 28.5.18 19:06

קבוצת הנוער של הפועל הרצליה רשמה הישג נאה כשעלתה לליגה הלאומית (השנייה) בתום מחזור סיום דרמטי בו נאבקו הוד השרון, הרצליה ובית"ר כפר סבא על שני כרטיסי עלייה ממחוז הדרום של הליגה הארצית. הרצליה, שהייתה תלויה בעצמה, ניצחה 0:1 את הפועל קריית אונו משער של מוחמד חמודה כבר בדקה השמינית לאחר מבצע אישי ובישול נאה של חיים מקונן.

הקפטן עומרי מלכה הורחק בדקה ה-80, אבל האדומים עמדו בלחץ וחגגו עלייה מהמקום השני. הראשונה הוד השרון דרסה את 0:9 את מ.ס בני יפו אורתודוכסים ועלתה גם היא ואילו בית"ר כפר סבא, שהביסה 1:6 את מכבי שוהם והייתה זקוקה למעידה של אחת משתי הראשונות, נותרה מאוכזבת.

"במחצית כבר שמענו ששני המשחקים האחרים גמורים והיה לחץ גדול שלא לפשל אחרי עונה ארוכה ומתישה כשלא הרבה האמינו בנו", סיכם מאמן הרצליה מעיין נגב. "האמנו בעצמנו גם כשזה היה נראה אבוד ובישורת האחרונה ניצחנו את ששת המשחקים האחרונים עם כל הלחץ במאני טיים. אני גאה בשחקנים שלי. הם חבורה של גברים מקצוענים עם אופי".

באדיבות הפועל הרצליה

הצוות המקצועי של הפועל הרצליה חוגג בשבת. מימין: אורן גבריאל, תמיר רבאח, מעיין נגב וגולן רייבי. באדיבות הפועל הרצליה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר