אריאל שיימן. צילום: עזרא לוי
אריאל שיימן. צילום: עזרא לוי

הישרדות על השולחן הירוק? שיימן: "בטוח שהרצליה לא תרד"

מצבה הכלכלי הקשה של הפועל פתח תקוה עלול להוריד אותה לליגה א’, צעד שישאיר את הצהובים בליגת המשנה. הבעלים טוען: "היה פה חוסר צדק ספורטיבי"

פורסם בתאריך: 6.6.18 13:36

האם למרות הכל, מכבי הרצליה תשאר עונה נוספת בליגה הלאומית? הצהובים, שסיימו במקום ה-15 בליגה הלאומית ונשרו אחרי 27 שנים בשתי הליגות הראשונות אל ליגה א’, עשויים לקבל חבל הצלה מכיוונה של הפועל פתח תקוה, שמצבה הכלכלי הקשה מעמיד בספק גדול את השתתפותה בליגה הלאומית בעונה הקרובה.

המועדון, שנמצא בבעלותו של דורון גלנט וסיים את העונה בראשות הפלייאוף התחתון, בנה סגל מרשים בתחילת העונה אך מתקשה לשלם משכורות לעובדיו כבר מחודש דצמבר. את משכורות מרץ ואפריל טרם קיבלו עובדי המועדון, למרות שהעונה כבר הסתיימה. את המועדון מקיפות צרות רבות, שכוללות בין היתר עיקולים על חשבון הבנק, צ’קים שחוזרים וסכנת פירוק. "אנחנו לא נרד ליגה", קבע שיימן בנחרצות בשיחה עם "ספורט צומת השרון". "אני מקווה שהכל יילך כמו שצריך. פתח תקוה לא יכולה להמשיך ככה. יש פה דברים שהם לא הגיוניים. כרגע אני לא מתחיל בהכנות לעונה הבאה, כי אני לא רוצה להחתים שחקנים יקרים לליגה הלאומית שאחרי זה לא אוכל לעמוד בשכרם".

למרות שהוא עשוי להיות המרוויח הגדול מרידתה של פתח תקוה לליגה השלישית, שיימן טוען כי הוא מתעקש לא לקחת צד בסוגיה: "כל עוד הנושא מטופל כמו שצריך על ידי ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה אין לי מה להתערב", אמר הבעלים. "ברור לכל שיש פה חוסר צדק ספורטיבי. הם נשארו בליגה אחרי שהחליפו מאמן, שאפילו לו הם לא משלמים, למרות שהביאו ערבויות חיצוניות לחוזה שלו. לא יכול להיות שאנשים מתנהגים בצורה נורמטיבית, משלמים בזמן ואחרי זה עוד יענשו על הדבר הזה".

למכבי הרצליה יש חוזים עם מספר סעיפי אופציה לעונה הבאה, שתוקפם הוא ב-15.6. סוגיית עתידה של הפועל פתח תקוה צפויה להתברר בשבועות הקרובים, כאשר ההליך יכול להמשך גם כחודש. בכל מקרה, מי שיהיו בסגל בעונה הבאה, בין אם בליגה הלאומית או בליגה א’, הם הקפטן ברק לביא, ושחקני הבית הצעירים גל שלום, בר מנקר, אביב סלם ועומרי עזרא. עתידו של המאמן עופר טלקר עדיין לא ברור.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר