בנות ברנדיס הרצליה. צילום: יעל ראוכר
בנות ברנדיס הרצליה. צילום: יעל ראוכר

הקרב על התואר: ברנדיס הרצליה במשחק מכריע על גביע הכדורשת

במסגרת חגיגות עשור לאיגוד הכדורשת הישראלי, ההרצלייניות יאבקו על הגביע באולם איינשטיין בכפר סבא. "החלטנו לשים את משחק הכדורשת על מפת הספורט הישראלי”, אמרה המנכ"לית מרב צימרמן

פורסם בתאריך: 6.6.18 13:44

איגוד הכדורשת הישראלי חוגג השנה עשור להקמתו. החגיגות יגיעו לשיאן ביום שלישי עם משחקי הגמר של ליגת העל וגביע האיגוד. על תואר האליפות יתחרו קבוצות דורה מכפר סבא וצ’יטה מרעננה, ועל הגביע הנכסף ייאבקו ברנדיס מהרצליה וחדרה SIS. למעלה מאלף אוהדות ואוהדים צפויים למלא את אולם “איינשטיין” בכפר סבא ובסיום המשחקים יתקיים טקס חלוקת גביעים לליגות הארצית, הלאומית והעל.

איגוד הכדורשת הישראלי הוא הגוף שמוביל את המהפכה בענף הכדורשת ולמעשה באורח החיים של נשים רבות בישראל. האיגוד מוכיח שמדובר בענף ספורט מסודר ומקצועי, עם ניהול מרכזי, חוקה ותקנון, עם מבנה ליגות היררכי – כפי שקיים בכל ענף ספורט, וכל זאת בלי לאבד את ההיבט החברתי והקהילתי.

"החלטנו לשים את משחק הכדורשת על מפת הספורט הישראלי כענף תחרותי לכל דבר, עם אנשי מקצוע בעלי הכשרה ייעודית, ועם אופק הישגי לקבוצות", אומרת מרב צימרמן, מנכ"לית איגוד הכדורשת. "הליגות שלנו בנויות כך שמהליגות הארציות ניתן להעפיל לליגה לאומית ומשם לליגת העל. בליגת העל משחקות 12 קבוצות הצמרת של הכדורשת הישראלי ורק מי שמגיע למשחקים יכול להבין את העוצמות, את המקצועיות והאתלטיות של השחקניות וכמה טקטיקה יש במשחק הזה". יצוין כי האיגוד מפעיל פורמטים מגוונים של ליגות המתאימות לכל רמת משחק, מקבוצות של שחקניות מתחילות עד מתקדמות, לנשים בכל גיל ומכל מקום, לרבות ילדות ונערות.

לצד אירוע הגמר החגיגי, הכריז לאחרונה האיגוד על פרויקט "כדורשת PRO" – פרויקט המשך של משחקי הכדורשת שהתקיימו במכביה בשנה שעברה וזכו להדים רבים. מטרת הפרויקט היא לשמור על הנבחרות העירוניות בכושר לקראת משחקי המכביה שייערכו ביולי 2019 בבודפשט ובשנת 2021 שוב בישראל. המשחקים ייערכו לאורך שלושה שבועות בין ה-24 ביוני ל-14 ביולי ובפרויקט צפויות להשתתף 30 נבחרות כדורשת מכלל הרשויות הפרוסות בארץ, בשלושה שלבים: מוקדמות מחוזי, גמר מחוזי וגמר ארצי בו תוכרז הנבחרת האלופה. בין הנבחרות המשתתפות באזור השרון נמצאות דרום השרון, חוף השרון, רמת השרון, קדימה, אבן יהודה, תל מונד, כפר סבא, הרצליה וחדרה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר