הדר חדד. צילום באדיבות בנות הרצליה
הדר חדד. צילום באדיבות בנות הרצליה

חיזוק כחול-לבן: הדר חדד חתמה בבנות הרצליה

שחקנית ראשון לציון בעונה שעברה מצטרפת לקבוצה של קורי קאר. "מהפגישה הראשונה שלי עם המועדון ראיתי משהו אחר וייחודי שלא רואים הרבה בארץ", אמרה לאחר החתימה

פורסם בתאריך: 13.6.18 14:17

בנות הרצליה הודיעו השבוע על החתמה נוספת, הפעם של הדר חדד. חדד (19, 1.80) גדלה במחלקת הנערות של הפועל ראשל"צ. הגיעה עם הקבוצות הצעירות של המועדון לשלבי הגמר בכל הגילאים, כשב-2015 היא זכתה בדאבל עם קבוצת הנערות. בגיל 16 עלתה לשחק בקבוצת הבוגרות בליגה הלאומית, ובשתי העונות החולפות שיחקה עם קבוצת הבוגרות של ראשל"צ בליגת העל.

בעונה שעברה קלעה שתי נקודות ב-14 דקות בממוצע למשחק. את משחק השיא שלה רשמה במחזור ה-16 מול חולון, בו קלעה 8 נקודות (2 שלשות) ולקחה 4 ריבאונדים ב-18 דקות. חדד שיחקה במדי כל נבחרות ישראל הצעירות – מהקדטיות ועד העתודה.

"מהפגישה הראשונה שלי עם המועדון ראיתי משהו אחר וייחודי שלא רואים הרבה בארץ. מבחינת האימונים, המתקנים, מבחינת היחס לשחקניות", אמרה חדד לאחר החתימה, "אני מתרגשת להתחיל דרך חדשה במועדון חדש. זה גם מאוד מאתגר אותי, בטח עם מאמן כמו קורי שמביא איתו משהו חדש לכדורסל וגישה שונה".

מאמן הקבוצה קורי קאר אמר: "הדר היא אחד הכישרונות העולים בכדורסל הנשים הישראלי. היא מאוד מגוונת – יש לה קליעה טובה, יש לה סייז טוב, היא יכולה לשחק במספר עמדות והיא מאוד רוצה להצליח. אנחנו מאוד שמחים שהיא מצטרפת אלינו. לדעתי, לשחק בקבוצה שלנו עם עוד שחקניות צעירות ורעבות כמוה יתרום לה מאוד. הרוטציה בקבוצה מאוד פתוחה ומי שתהיה טובה תשחק, ותהיה לה ההזדמנות מצוינת לקבל דקות משחק משמעותיות. אנחנו מקווים שהיא תעשה השנה קפיצת מדרגה ותעזור לקבוצה להצליח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר