בני הרצליה
בני הרצליה

שבע בום | אליפות שביעית ברציפות לבני הרצליה בטניס שולחן

הצלחת קבוצת הנשים של בני הרצליה בטניס שולחן, לא מפסיקה, כבר שנה שביעית ברצף

פורסם בתאריך: 18.6.18 16:45

בפעם השביעית ברציפות: בני הרצליה אלופת המדינה לנשים בטניס שולחן. מרינה קרבצ'נקו מספרת לנו על הדרך, על קבוצות הצעירים ועל החלום.

בני הרצליה

בני הרצליה

בני הרצליה, השלימה ניצחון 0:2 בסדרת גמר הפלייאוף מול הישגי כרמיאל. מרינה קרבצ'נקו פתחה את ההתמודדות עם ניצחון 0:3 מול קרינה אדמסקי וכרמית דור הוסיפה ניצחון נוסף משלה 1:3 מול שלי גלמן.
במשחק הזוגות שהבטיח להרצליה את האליפות גברו קרבצ'נקו ודור על אדמסקי וגלמן בתוצאה 1:3. איציק כהן, יו"ר מועדון טניס שולחן – בני הרצליה סיפר בסיום "שמחה גדולה. זו אליפות שביעית ברציפות וגם דאבל שישי ברציפות. הקבוצה מסתמכת בעיקר על איכויותיה הגבוהות של מרינה קרבצ'נקו, טניסאית שולחן מיוחדת במינה ובלתי מנוצחת בקטגוריות הנשים, יחד עם כרמית דור מהשחקניות המובילות בארץ ולוחמת חזקה. אני שמח שידענו להשלים את המשימה גם השנה, בתקווה להמשיך ולרשום הישגים גם בעתיד" וגם כרמית דור אמרה בסיום המשחק שהזכייה בתואר משמחת כל פעם מחדש והיא גאווה גדולה עבור המועדון "זה אתגר בכל עונה לשמור על תואר האליפות. היינו צריכות להיות חזקות ולעבוד קשה, ואני שמחה שהצלחנו לעשות את זה. מרינה ואני משתפות פעולה כבר לא מעט שנים. נוצרה בינינו כימיה טובה מאוד, תמיד מעודדות אחת את השנייה. אני לומדת ממנה המון בכל פעם מחדש, ומבחינתי זו זכות לשחק לצידה" ומרינה קרבצ'נקו, שמשחקת בקבוצת הנשים והגברים, משמשת כרזת ומאמנת בליגת העל מוסיפה "זו גאווה גדולה, גאווה לנו כשחקניות וגאווה למועדון בני הרצליה שתומך בנו לאורך כל הדרך. אני השתתפתי ב-17 אליפויות מאז שאני מתגוררת בישראל והשלב הבא מבחינתנו, זה לשחק בליגה האירופאית. הזכייה שלנו ושל המועדון נותנת מוטיבציה לשחקנים הצעירים, הם מגיעים למשחקים שלנו, מעודדים ולומדים וזה נותן להם מוטיבציה להמשיך וזה דור העתיד שלנו".
קבוצת טניס השולחן של בני הרצליה, הוקמה לפני כ-27 שנה על ידי הרכז איציק כהן וכיום במועדון מספר קבוצות, ילדים, נוער וכן קבוצת מבוגרים, גברים ונשים מקצוענית וחובבנית "יש לנו שחקנים מכיתה ג' ויש לנו שחקן בן 72, המשחק הוא משחק שיכול להתאים לכולם, אבל מאוד חשוב להתחיל לשחק בגיל צעיר." מסבירה מרינה "ברגע שמתחילים את המשחק מוקדם, אנחנו מעניקים לשחקנים את הבסיס והטכניקה ובונים אותם מגיל צעיר, אם זה מבחינת קואורדינציה ואם זה מבחינת הבנת המקצוע". היא אומרת ומסבירה "צריך להבין שמדובר במשחק רוטיני והשחקנים חייבים את הכוח מבפנים, לא פעם האימון הוא ארוך ויש צורך בריכוז והרבה מוטיבציה".
כמה פעמים בשבוע אתן משחקות?
"כרמית ואני מתאמנות חמש פעמים בשבוע, בין שלוש לארבע שעות כל אימון. אני מאמנת גם בווינגיט וכרמית מגיעה אלי גם לשם לאימונים. השנה לקחנו שחקנית חיזוק ניקול טרוסמן שמדורגת ראשונה עד גיל 18 באירופה, מאחר והמטרה שלנו להגיע לליגה האירופאית ולעבור שם מספר סיבובים" .

מה החלום שלך?

"את החלום שלי כבר השגתי, הייתי באולימפיאדה ואלופת אירופה, עכשיו אני חולמת שיהיה לנו דור עתיד מוצלח לא פחות ממני, דבר שהוא לא קל. בנוסף, המטרה שלי זה לקחת 10 פעמים אליפות ברציפות ואני מאמינה שגם בכך נעמוד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר