אלי חיו חמו, אריאל שיימן. צילומים עזרא לוי
אלי חיו חמו, אריאל שיימן. צילומים עזרא לוי

קיץ מנומנם: ההכנות של מכבי והפועל הרצליה לעונה הבאה עדיין תקועות

בעוד שאצל הפועל הבעלים אלי חיו חמו (ג’מיל) מתקשה לבחור מאמן, אריאל שיימן מחכה להודעה הרשמית בנוגע לליגה בה ישחקו הצהובים: "מאמין שבסופו של דבר אנחנו נישאר בליגה הלאומית"

פורסם בתאריך: 27.6.18 14:39

מה קורה בקבוצות הכדורגל של הרצליה? לא יותר מדי. אולי זה החום או המונדיאל שמרתק את כולם למסך, אבל שתי הקבוצות עדיין לא עשו שום צעד לקראת העונה הבאה. בצד הצהוב של העיר עדיין מאמינים כי ייקבלו בסופו של דבר את הכרטיס לליגה הלאומית על השולחן הירוק, בעקבות ההתסבכות הכלכלית של הפועל פתח תקוה. לאחרונה קיבלה הקבוצה מכתב מההתאחדות לכדורגל, בו היא מתבקשת להתכונן לאפשרות שתשאר בכל זאת בליגת המשנה.

בגלל חוסר הוודאות בנוגע לקבוצה ממלאבס, שתהיה חייבת לסגור את חובותיה בתקופה הקרובה בכדי לקבל אישור לשחק בליגת המשנה, לא מונה עדיין מאמן למכבי הרצליה. "אנחנו מחכים לראות מה קורה עם הפועל פתח תקוה", אמר הבעלים אריאל שיימן. "אני מאמין שבסופו של דבר אנחנו נישאר בליגה הלאומית. כרגע אני עוד לא יכול להתחיל בהכנות עד שלא אדע באיזו ליגה אני משחק. אם נהיה בליגה א', אז האימונים צריכים להתחיל בעוד חודש, ואם נהיה בלאומית, אז צריך להתחיל ממש בעוד כמה ימים. בכל מקרה, אני לא יכול כרגע להחתים שחקנים ולהתחייב אליהם. אני יודע שעובדים על זה בהתאחדות ובתוך שבוע – שבועיים נראה מה קורה".

גם בצד השני, זה של הפועל, לא קורה יותר מדי. אחרי שהמאמן בעונה האחרונה ארז בנודיס חתם לעונה נוספת בהפועל כפר סבא, גם סגל השחקנים של הקבוצה מתפרק לאט לאט. אחרי יואל אבוחצירה שחתם בהפועל קריית שמונה, הבלם רן ברקוביץ’ והקשר בר אלסברי, שעזב את המועדון אחרי ארבע שנים.

"למען האמת עוד לא עשינו כלום", הודה בכנות הבעלים אלי חיו חמו (ג'מיל). "השחקנים בורחים ואנחנו לא זזים. גם בכל הנוגע למינוי מאמן אנחנו לא בכיוון אפילו. זה מדאיג שאני עדיין לא מצליח למצוא מישהו שיתאים למועדון. זה כמו שמישהי רוצה אותך אבל אתה לא רוצה. אני מחפש מאמן שיתאים לדי.אן.איי של הקבוצה, שמכיר את הליגות האלה ושיש לו ניסיון. נפגשתי עם אנשים אבל זה לא זה".

בכל הנוגע לסגל השחקנים בעונה הבאה אמר ג'מיל: "לגבי השחקנים, מה ששלי, שלי. מי שרוצה ללכת אני לא אתאמץ כדי להשאיר אותו. באו אלי שחקנים ואמרו לי שהציעו להם כפול כסף אז אמרתי להם שלא ייחכו ויילכו. למרות זאת, לדעתי 70 אחוזים משחקני הסגל יישארו".

למרות הקיץ הרדום של הקבוצה, הבעלים טוען כי ההפסד בפלייאוף לעירוני טבריה לא שבר אותו: "ממש לא התייאשתי, להפך. זה כמו שככל שאתה מתבגר קשה לך להתחתן, אז ככל שאני נהיה מבוגר יותר קשה לי לבחור שחקנים ומאמן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר