ג'ף אדריאן. צילום באדיבות מנהלת ליגה ווינר סל
ג'ף אדריאן. צילום באדיבות מנהלת ליגה ווינר סל

הסגל מתחיל להתגבש: אדריאן ימשיך בבני הרצליה, לוין ובליזניוק חתמו

אלדד אקוניס התחיל לעבוד לקראת העונה הבאה, כאשר הבשורה הראשונה הגיעה עם החתמתו לשנתיים של השחקן המצטיין מהעונה שעברה. שתי ההחתמות הנוספות הגיעו מליגת המכללות

פורסם בתאריך: 10.7.18 15:49

למרות שעוד אין למה מאמן לקראת העונה הבאה, תמונת הסגל של בני הרצליה לעונה הבאה כבר מתחילה להתבהר. הבשורה המשמעותית הגיעה כבר בשבוע שעבר, עם החתמתו של ג'ף אדריאן על חוזה לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית. הפורוורד-סנטר יפתח את עונתו השלישית במדים הלבנים, כשהוא מדורג במקום התשיעי בטבלת מלך הסלים של המועדון בכל הזמנים. בעונה החולפת הוא היה השחקן הטוב והיציב ביותר בקבוצה, עם 17.2 נקודות, 8.8 ריבאונדים, 1.3 אסיסטים ומדד 21.2 ב-32 דקות בממוצע למשחק. "אני שמח שאמשיך לעשות את הדבר שאני הכי אוהב בעיר שבה אנחנו מקבלים אהדה ותמיכה בלתי מסויגת", אמר אדריאן לאחר החתימה. "העונה שעברה לא התפתחה כפי שציפינו, אבל זו הייתה חוויה לימודית מגבשת שתעזור לכולנו להשתפר. אני בטוח שנשתמש במה שעברנו כדי להגיע למקומות גבוהים, נתאחד למען הקהילה ועתיד המועדון ונשחק כיחידה אחת".

הבשורה השנייה הגיעה מכיוונו של גייב לוין (24, 2.02 מ'), שחקן פנים אמריקאי יהודי, שיכול לשחק בעמדות 4-5 וייחשב כמובן כישראלי. גם לוין חתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת.  בשלוש השנים האחרונות שיחק באוניברסיטת לונג ביץ' סטייט, כאשר בכל אחת מעונותיו שיפר את ממוצעיו ואשתקד רשם 18.5 נקודות, 7.3 ריבאונדים, 1.6 אסיסטים, 1.0 חטיפות ו-0.7 חסימות, כשהוא מדייק ב-38% מעבר לקשת וב-81% מהקו (6.9 זריקות עונשין בממוצע).

את שבוע ההחתמות של אלדד אקוניס סגרה ההודעה על צירופו של הגארד-פורוורד בוגדן בליזניוק (23, 1.98 מ'), האוקראיני שיכול לשחק בכל עמדות החוץ. בליזניוק נולד בעיר לוצק בצפון-מערב אוקראינה, אבל לאחר מות אביו בתאונת דרכים, עברה המשפחה להתגורר בפרברי סיאטל. הוא כיכב בתיכון המקומי, קיבל מספר הצעות למילגת כדורסל ובסופו של דבר בחר לשחק באוניברסיטת איסטרן וושינגטון, בה נשאר לארבע שנים.

בשתי העונות האחרונות הוביל הסווינגמן את קלעי האוניברסיטה עם למעלה מ-20 נקודות בממוצע למשחק ואשתקד נבחר לשחקן העונה במחוז הביג סקיי עם ממוצעים של 21.2 נקודות, 6.8 ריבאונדים, 3.9 אסיסטים, 40% לשלוש ו-90% מהקו ב-35 דקות בממוצע. הוא סיים את קריירת המכללות שלו עם 2,169 נקודות, שמדרגות אותו כמלך הסלים של הקונפרנס בכל הזמנים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר